בית הספר אוהל שלום בראש העין. צילום באדיבות העירייה
בית הספר אוהל שלום בראש העין. צילום באדיבות העירייה

העירייה בודקת אפשרות שתלמידי יג'-יד' ילמדו במתחם ביה"ס הממ"ד "אוהל שלום". ההורים מתנגדים

התלמידים הם של רשת החינוך "עתיד". ההורים: "גדר לא יכולה לחסום את ריח העישון, התנהגויות וקללות". ראש מנהל החינוך הדתי, עדי אביני: "בודקים גם חלופות אחרות"

פורסם בתאריך: 15.5.18 10:52

הורים לתלמידים בבית הספר היסודי הממ"ד "נועם אוהל שלום", מוחים על כוונת עיריית ראש העין להציב קראוונים בבית הספר בהם ילמדו תלמידי כיתות יג' ו-יד' מרשת החינוך "עתיד". לדבריהם לא ייתכן שילמדו באותו המתחם תלמידי בני 18 ומעלה עם תלמידי בית ספר יסודי, ותוהים מדוע הקרוואנים לא יוצבו בחטיבות ובתיכונים בעיר.

"הילדים שלנו צריכים סביבת לימודים תומכת ובטוחה", אומרת אמא. "לא הגיוני שנערים בני 18 פלוס, שמעשנים, לא פעם מקללים ומתנהגים כמו אנשים מבוגרים, יהיו בבית הספר יחד עם הילדים שלנו. אני יודעת שכבר הגיעו לבית הספר כדי לבדוק את השטח ולהבנתי הם מתכוונים גם לקחת חלק מהחצר לטובת העניין".

יו"ר וועד ההורים בבית הספר, ישראל תם: "לא סתם במערכת החינוך בארץ יש הפרדה בין בתי ספר יסודיים, חטיבה ותיכון. לכל גיל יש את המסגרת המתאימה לו. גדר לא יכולה לחסום את ריח העישון, התנהגויות וקללות שלא פעם הם חלק מהסלנג של הנוער כיום. בנוסף, בית הספר הוא בית ספר צומח ובשנים הקרובות אנחנו הולכים להכפיל את גודלו וכבר היום יש לנו מחסור במגרש כדורגל ובמתחם משחקים לילדים. יש לנו את תמיכת וועד ההורים הישובי ובמידת הצורך נשבית את הלימודים".

אחיו של ישראל, חבר המועצה, מסיעתו של משה סיני, איתן תם: "לצערי מדובר בהפקרה של החינוך הממ"ד בעיר. יש חוסר חשיבה ותכנון שמוביל עדי אביני (ראש מנהל החינוך הדתי) ואשר כבר גורם למצב בו בבית ספר אוהל שרה יוצבו שני מבנים טרומיים – כי אין כיתות מספיקות לכיתות א' לשנת הלימודים הקרובה. עכשיו הם מנסים לקדם תוכנית אומללה – מבלי ליידע את מנהלת בית הספר ואת הצוות החינוכי לגזירת שטח מבית הספר אוהל שלום. אני מתכוון להילחם בכך בכל כוחי כדי לעצור את ההחלטה ולמנוע את הדרדרות החינוך הממ"ד. הגיע הזמן שיבינו כי להחלטות אטומות ולא שקופות יש מחיר. החינוך הממ"ד לא מבוסס רק אירועי תרבות".

תגובת אביני: "כמי שאחראי על הממלכתי דתי, אני דואג לכלל בתי הספר. בית הספר 'נועם אוהל שלום' עבר משבר מאוד גדול וזה בית הספר שאני הכי דאגתי לו מבחינת המשאבים. בכל מקרה בעניין הקרוואנים עדיין לא התקבלה החלטה, הגענו לשטח, עם כל הגורמים על מנת לבדוק את האפשרות. אם וכאשר זה יקרה, אנחנו הולכים לצמצם חלק קטן משטח בית הספר, על מנת לאפשר את הצבת כיתות יג' ו-יד' ומבלי לפגוע בבית הספר ובהפרדה גמורה. במקביל ישנן כמה חלופות שאנחנו בודקים. כשנקבל החלטה, נכנס את ההורים ונעדכן אותם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר