אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

האם "מקום בלב" גבו יותר ממה שנדרש עבור קייטנות "בית הספר של הקיץ הגדול"?

הורים טוענים כי מקום בלב גבה 50 שקלים יותר ממה שנכתב בחוזר עבור הצהרון ו-50 שקלים יותר בעבור שבוע נוסף. וועד ההורים העירוני: "לא נסכים למצב שבו פורסם מחיר מסויים וכאשר נכנסים לאתר המחיר שונה"

פורסם בתאריך: 17.5.18 16:19

הורים לילדים שרשמו את ילדיהם לקייטנת 'בית הספר של הקיץ הגדול', שמיועדת לילדי כיתות א'- ג' ואמורה להתקיים בבתי הספר בהפעלת "מקום בלב", טוענים לגביית יתר ומבקשים שיחזירו להם את הכסף.

לטענתם בחוזר שיצא להורים צויין שעבור קייטנת הבוקר יגבה סכום של 300 שקלים (על פי החלטת משרד החינוך) עבור הצהרון יגבה סכום של 600 שקלים ומי שמבקש לרשום את הילד לשבוע נוסף, ישלם סכום של 650 שקל. לדברי הורים שרשמו את ילדיהם לקיטנה ב"מקום בלב" גבו בפועל עבור הצהרון סכום של 650 שקלים ועבור השבוע הנוסף סכום של 700 שקלים.

"מרבית ההורים בכלל לא שמו לב לכך", אומר אחד ההורים. "רק ששקר אי אפשר להסתיר ואחד ההורים עלה על כך, הוא פנה ל'מקום בלב' ולהנהגת ההורים. במקום בלב נתנו לנו להבין שהייתה להם טעות בפרסום ושהם לא מתכוונים להחזיר להורים את ההפרש. בהנהגת ההורים הודיעו שהם לא מתכוונים לוותר".

לטענת אותו הורה, עד כה נרשמו לקייטנה מעל ל-400 הורים ועל פי בדיקה שלהם, נגבו כמעט 40 אלף שקל יותר מהעלות המקורית. "זו רק ההתחלה", הוא מוסיף. "ישנם הורים נוספים שמתכוונים להירשם בימים האלה".

הבוקר הוציאה הנהגת ההורים הודעה להורים ברשתות החברתיות ובה נכתב: "אתמול נודע לנו שמקום בלב גובים על חלק מרכיבי הקייטנות יותר ממה שפורסם בחוזר להורים. הנהגת ההורים העירונית מטפלת מול מקום בלב ומול העירייה בתיקון הטעות שנעשתה בנושא המחירים של הקייטנות. לא ייתכן ולא נסכים למצב שבו פורסם מחיר מסויים וכאשר נכנסים לאתר המחיר שונה".

תגובת מקום בלב: "היום נערכה פגישה של הגורמים המקצועיים עם השלטון המקומי שעסקה גם בהנחיות משרד הפנים. הדבר מחייב למידה של הנושא על משמעויותיו. אנו נלמד את הנושא ותצא הודעה מסודרת בהתאם לתושבים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר