ד"ר יוכבד פנחסי אדיב צילום אילן בשור
ד"ר יוכבד פנחסי אדיב צילום אילן בשור

האישה הראשונה: ד"ר יוכבד פנחסי-אדיב הכריזה על ריצתה לראשות העירייה

ד"ר פנחסי אדיב, ראש המכללה הטכנולוגית להנדסאים באריאל, אומרת: "לראש העין יש פוטנציאל אדיר להפוך לחוד החנית של הערים המובילות בישראל"

פורסם בתאריך: 29.5.18 11:35

ד"ר יוכי (יוכבד) פנחסי-אדיב, הודיעה היום באופן רשמי על התמודדותה לתפקיד ראש עיריית ראש העין בבחירות הקרובות. בכך אדיב היא המתמודדת החמישית לתפקיד ראש העירייה, לצד שלום בן משה, ישי אדוארד, רז שגיא ובני בית אור. עוד צפוי להכריז על התמודדתו איתי ונה.

פנחסי-אדיב מצטרפת בזאת לנשים רבות שהכריזו במערכת הבחירות המוניצפאלית הנוכחית על התמודדותן ברשויות ברחבי הארץ.

אדיב, בת ה-49, תושבת ראש העין מזה 24 שנים, נשואה ואם לשלושה ילדים. בהודעה שהוציאה לתקשורת ציינה אדיב כי הסכמי הגג המעיקים על איכות חייהם של התושבים, נראות העיר ואיכות השירות, אי השקעה באמנים מקומיים ובחיי הפנאי והבילוי, והחלשות מערכת החינוך אל מול האתגרים והשינוי, הם אלו שגרמו לה להתמודד לתפקיד.

במהלך שנות פעילותה, פיתחה פנחסי-אדיב קריירה במערכת החינוך וההשכלה הגבוהה בישראל. היא כיהנה בתפקידים בכירים במכללה הטכנולוגית בקמפוס אוניברסיטת אריאל, עמדה בראש המחלקה לביוטכנולוגיה והקימה את המחלקה לכימיה תרופתית. החל משנת 2006, עומדת בראש המכללה הטכנולוגית להנדסאים באריאל.

בהודעה שפרסמה אדיב היא מציינת כי בכוונתה לפעול אל מול הממשלה, לתקן מיסודם את הסכם הגג הפוגע בעיר בכל תחומי החיים, בדגש על בעיית התחבורה והתשתיות הציבוריות, לעמוד על פיתוח מהיר ומינוף של אזורי תעשייה מסחר ותעסוקה, המהווים את המפתח להכנסות העירייה ולעלייה באיכות חיי התושבים.

"לראש העין יש פוטנציאל אדיר להפוך לחוד החנית של הערים המובילות בישראל", אומרת אדיב. "במשך השנים פוטנציאל זה התפספס עקב תחושת חוסר בחיי התרבות והחברה בעיר, קבלת תקציבים מוטעים ביחס לערים אחרות וחלוקה לא נכונה של משאבי העירייה. הגיע העת לקחת אחריות ולהוביל בשנים הבאות את ראש העין בנתיב חדש. הכל תלוי בנו. ביכולת שלנו להוות קהילה אחת הפועלת בשיתוף פעולה למען עתיד העין. בכוונתי לנהל מאבק על תקציבים ומשאבים וזאת כדי ליישם, בשקיפות ובשיתוף התושבים בקבלת ההחלטות, מדיניות שבבסיסה חדשנות וקהילתיות. ראש העין יכולה להיות עיר משפיעה במדינת ישראל ואפעל לקיים זאת – כולנו אוהבים את ראש העין – אפעל למען ובשיתוף התושבים להצלחת העיר ולאיכות חיים נעימה בעיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבי

    הדתים והחרדים אוכלים מרורים משלום בן משה אולי היא תגאל את ראש העין

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר