בית הספר במתחם A. צילום באדיבות ההורים
בית הספר במתחם A. צילום באדיבות ההורים

סופי? הממ"ד החדש בפסגות אפק ייפתח במתחם A

כך הודיעה השבוע עיריית ראש העין. נזכיר כי הורי מתחם B התנגדו למעבר הממ"ד לבית הספר החדש שלהם ואיימו בשביתה

פורסם בתאריך: 6.6.18 10:18

עיירית ראש העין הודיעה השבוע כי תלמידי בית הספר הממ"ד הצומח החדש שיפתח בשנת הלימודים הקרובה בפסגות אפק, ילמדו במתחם A בצד המערבי של בית הספר – זאת לאחר שהורי תלמידי מתחם B התנגדו שהללו ילמדו במבנה בית ספרם החדש שיפתח בשנה הבאה מחוסר מקום.

הורי התלמידים במתחם B טענו כי בשנת הלימודים הקרובה ילמדו בבית הספר החדש כ-340 תלמידים ב-15 כיתות וממילא אין די כיתות להכיל את כולם. לכן הודיעה העירייה שאם בנוסף לפתיחת כיתה א' בממ"ד החדש ייפתחו גם כיתות א'-ג' הם יאוכלסו בכיתות בהם כיום לומדים תלמידי מתחם B במתחם A.

נזכיר כי הורי מתחם B איימו בהשבתת פתיחת שנת הלימודים הבאה באם יעברו ללמוד בבית הספר גם תלמידי הממ"ד.לדבריהם התנגדותיהם נובעת רק מטעמי חוסר מקום ופדגוגיה ולא מטעמי דת כמו שמנסים גורמים שונים להציג לטענתם.

נציגי הורי הממ"ד הגיבו ואמרו: "הקהילה הציונית-דתית בפסגות אפק מברכת על החלטת העיריה לפתוח את אזור הרישום ומזמינה את כלל תושבי השכונה ואת אלו שעתידים להתאכלס בה להירשם לבית הספר הממלכתי הדתי שנבנה במתחמים החדשים. פתיחת בית הספר בשכונה היא אבן דרך משמעותית עבור קהילה גדולה, חמה וצומחת של משפחות צעירות".

 

תגובת עיריית ראש העין: "בשבוע שעבר, התקיימה ישיבה של אגף החינוך, הנהלת העירייה, נציגי ההורים ונציגי משרד החינוך ובה סוכם כי אזור הרישום לממ"ד הצומח ייפתח לכלל התלמידים המתגוררים ברובעים החדשים, וזאת על מנת לבחון היתכנות לפתיחה של כיתות ב'-ג'. ההיתכנות של פתיחת הכיתות תיבחן במהלך חודש יוני בשיתוף הנהגת ההורים. יש להדגיש כי הדבר תלוי גם באישור תקציבי של משרד החינוך. במידה וייפתחו כיתות א'-ג', המיקום המוצע לאכלס את התלמידים הוא בית הספר במתחם A בצד המערבי. יש לציין כי במתחם זה לומדים כשנה תלמידי בית הספר B".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר