שלום בן משה בבית ילדותו במחנה א. צילום אילן חתוכה
שלום בן משה בבית ילדותו במחנה א. צילום אילן חתוכה

כצפוי, שלום בן משה יתמודד בשנית על ראשות העיר

ראש עיריית ראש העין הזמין את הציבור אמש להשקת מטה הבחירות שלו. כתב: "ביחד נתחיל את המסע שלנו לניצחון"

פורסם בתאריך: 6.6.18 08:48

ראש עיריית ראש העין, שלום בן משה, הכריז אמש על הקמת מטה הבחירות שלו ובכך, כצפוי, הוא יתמודד לקדנציה שנייה כראש העירייה. אמש פרסם בעמוד הפייסבוק שלו הזמנה להשקת מטה הבחירות שלו ב-11 ביוני וכתב "ביחד נתחיל את המסע שלנו לניצחון". סיעתו של בן משה נקראת "ביחד ננצח", המטה ייפתח ביום שני הקרוב ברחוב שבזי 46, תחת הסלוגן, "הכי טוב לראש העין".

בן משה מתמודד נכון להיום מול ארבעה מתמודדים: סגנו בני בית אור, רז שגיא, ישי אדוארד ויוכבד פנחסי-אדיב. הערכות הן שגם יו"ר עמותת עסקים מצליחים בעיר, איתי ונה, יתמודד לתפקיד. בכל מקרה נראה שמערכת הבחירות הופכת למסקרנת במיוחד.

 

בן משה, תא"ל במילואים, קיבל צל"ש פלוגתי ממפקד חיל האוויר על הפלת מטוס במלחמת ההתשה בעת היותו מפקד פלוגה בגולני. בשירותו בגולני כסגן מפקד גדוד השתתף במבצע אנטבה ובהמשך שימש כמפקד גדוד בגולני, כמפקד חטיבת חרמון הר-דוב ובהמשך כקצין משטרה צבאית ראשי. את שירותו בצבא הוא סיים בתפקיד כקצין החינוך הראשי של צה"ל, וריכז את הוועדה שכתבה את "הקוד האתי של צה"ל" בראשותו של פרופסור אסא כשר.

לאחר שחרורו מצה"ל כיהן בן-משה כראש המנהל לבטיחות בדרכים במשרד התחבורה, בהמשך כמנהל אגף בכיר להכשרה ולפיתוח כח אדם במשרד התמ"ת. בבחירות המוניציפליות שנערכו ב-22 באוקטובר 2013 בראש העין נבחר שלום בן משה לראשות עיריית ראש העין לאחר קבלת 56 אחוז מכלל המצביעים.

האירוע המשמעותי ביותר בקדנציה של בן משה הוא החתימה על הסכמי הגג מול משרדי הממשלה להקמת שכונת פסגות אפק, וכן תהליך בניית השכונות שנמצא בעיצומו וכולל לא מעט קשיים ומחלוקות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר