רז שגיא נעצר בהפגנה נגד תחנת הכוח
רז שגיא נעצר בהפגנה נגד תחנת הכוח

צפו: המועמד לראשות העיר, רז שגיא, נעצר בהפגנה נגד תחנת הכוח

שגיא: "אחד השוטרים פנה אלי ואמר לי שאני מעוכב. הוא פשוט פתח את הדלת ודחף אותי בכח בצלעות פנימה. שמו לי אזיקים על הידיים והרגליים"

פורסם בתאריך: 8.6.18 17:21

אתמול יום שישי בצהריים נעצר המועמד לראשות העיר, יו"ר וועד שכונת פסגות אפק הצבאית רז שגיא במהלך ההפגנה בכניסה לקיבוץ גבעת השלושה. שגיא מאושפז בבית החולים בילינסון ברגעים אלה עם חשש לסדק בצלעות ככל הנראה בעקבות הפעלת כוח עליו בעת מעצרו.

במהלך ההפגנה נגד הקמת תחנת הכוח המופעלת בגז בשטחים השייכים לקיבוץ, החלו המפגינים לצעוד לכיוון הקיבוץ. לטענתם המשטרה חסמה את שער הכניסה ולמקום הגיעה תגבורת משטרתית. בשלב מסויים פנה שוטר אל רז, אחז בידו וביקש ממנו להיכנס לנייד, רז שתהה במה מדובר ניסה לדבר עם השוטר אולם זה דחף אותו בכוח לניידת וסגר עליו את הדלת.

 

"התחלנו לבצע תהלוכה שקטה לכיוון הקיבוץ, וזה לא משהו לא תקין", אומר שגיא. "התחלנו ללכת לכיוון הקיבוץ ואז התחילו להגיע ניידות שחסמו לנו את הדרך. בשלב מסויים אחד השוטרים פנה אלי ואמר לי שאני מעוכב. הוא פשוט פתח את הדלת ודחף אותי בכח בצלעות פנימה. שמו לי אזיקים על הידיים והרגליים. לקחו אותי לתחנה והתלוננתי שכואב לי החזה, והזמינו לי אמבולנס שלקח אותי לבית חולים. הגעתי לבית חולים כאשר אני אזוק ברגליים ובידיים. כרגע אני עדיין בבית חולים למרות שבמשטרה אמרו לי שאני משוחרר ממעצר – ואני צריך לחזור לתחנה לחתום על טופס".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר