ניידת משטרה. צילום דודו בכר
ניידת משטרה. צילום דודו בכר

הסוף לרעשים בלילות בגנים הציבוריים?

בעירייה ובמשטרה מתכוננים לאכוף ביתר שאת תופעות רעש וונדליזם בגנים הציבוריים ובמקומות כינוס של בני נוער במהלך חופשת הקיץ

פורסם בתאריך: 14.6.18 12:48

עיריית ראש העין ומשטרת ישראל נערכות לחופשת הקיץ הקרבה. השבוע הם הודיעו במשותף כי בקיץ הקרוב יאכפו ביתר שאת תופעות של רעש וונדליזם בגנים הציבוריים ובמקומות כינוס של בני נוער במהלך חופשת הקיץ.

בהודעה שפרסמה העירייה נכתב: "עם תחילת הקיץ, עיריית ראש העין ומשטרת ישראל מביאים בפניכם מספר דגשים לתשומת לבכם, וזאת במטרה שהקיץ יעבור בהנאה מקסימלית. מקווים כי מידע זה יסייע בידכם כדי לא לעבור על החוק".

 

מבין מטרדי הרעש יאכפו במשטרה צעקות בני נוער בגנים הציבוריים וקריוקי בבתים פרטיים. כמו כן יוחרם אלכוהול שימצא במקומות ציבוריים. באשר לוונדליזם – במשטרה יחפשו סכינים ופגיונות מכל סוג שהוא שיוחזקו על ידי בני הנוער, גם אם לצורכי שעשוע או למזכרת. גם שימוש בסמים או חומרים אחרים האסורים על פי החוק יאכפו וכן אירועי אלימות וקטטות בקרב צעירים ובני נוער.

"אנו מתכוונים להפעיל מדיניות נוקשה ובלתי מתפשרת כלפי כל סוג של אלימות והפרת חוק בראש העין", ציינו בעירייה. "עיריית ראש העין ומשטרת ישראל נאבקים בתופעות של אלימות ובכל פעולה אנטי חברתית, במטרה לעודד ערכים של כבוד האדם, סובלנות ודיאלוג בן אישי, וכך נוכל ליצור לעולנו סביבה מוגנת ובטוחה עם תחושת ביטחון אישית טובה יותר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב ותיק

    ומה עם הרעש בגנים ציבוריים בפתח תקווה
    הפיקוח העירוני בפ"ת מאפשר השתוללות בני נוער בגנים בדגש על אם המושבות גם בשעות הלילה המאוחרות. פניות ל 106 אינן מונעות את התופעה. הלואי שילמדו מראש העין

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר