סניף טרם בראש העין. צילום יח"צ
סניף טרם בראש העין. צילום יח"צ

היום ייפתח סניף "טרם" לרפואה דחופה בראש העין

הסניף ייפתח באיחור של חצי שנה ממועד הפתיחה המקורי. תושבים התבלבלו ופנו לסניף כבר בסופ"ש האחרון

פורסם בתאריך: 18.6.18 08:39

חצי שנה אחרי מועד הפתיחה המקורי, ייפתח הערב בשעה 18:00, מרכז "טרם" לרפואה דחופה ברחוב העבודה 14 בראש העין.

בטקס, שנערך ביום חמישי האחרון השתתפו נציגי הנהלות קופות החולים, נציגי הנהלת טרם ונציגי העירייה. המרכז ייתן שירותים רפואיים לחברי כל קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים, יחסית ללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. במרכז יעבדו רופאים, פרמדיקים ואחיות והוא יכלול חדרי טיפול, מעבדה מתקדמת לבדיקות דם, מכון רנטגן, קיבוע שברים ועוד.

טקס חניכת מרכז טרם בראש העין. צילום יח"צ

טקס חניכת מרכז טרם בראש העין. צילום יח"צ

הבשורה על פתיחת בטרם כבר יצאה באוגוסט אשתקד, אז נחתם הסכם לפתיחת המרכז. על פי הודעת העירייה, המרכז היה אמור להיפתח בחודש נובמבר, תחילת דצמבר. אולם הפתיחה התעכבה לחודש ינואר ולאחר מכן למרץ. לאורך כל הזמן הזה ציינו בטרם שהרשת ערוכה לפתיחת הסניף, אלא שבעיות טכניות מעכבות את הפתיחה. בכיבוי אש ציינו שלבניין אין אישור איכלוס עד לביצוע כל התיקונים שדרשו.

אבל אי אפשר גם בלי כמה בעיות בדרך. ככל הנראה שפער הזמנים בין מועד קיום טקס הפתיחה לפתיחה בפועל בלבל את התושבים. חלקם הגיעו כבר ביום שבת למקום אך נתקלו בדלתות סגורות. חלק מהתושבים תוהים גם מדוע המרכז יהיה פתוח על פי הפרסומים עד חצות ולא 24/7 כפי שנעשה בסניפים אחרים של החברה ברחבי הארץ. לטענתם, נאמר להם שמאחר ומדובר בסניף קטן, בשלב הראשון הוא ייפתח באופן מוגבל עד לבדיקת הנושא בהמשך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר