איתי ונה
איתי ונה

איתי ונה יתמודד על ראשות העיר

יו"ר עמותת עסקים מצליחים טוען: "כל המתמודדים ראויים, אבל אני מביא קבלות ועשייה מוכחת"

פורסם בתאריך: 20.6.18 17:20

איתי ונה הודיע על התמודדותו לראשות העיר בבחירות הקרובות. ונה, שמכהן כיו"ר עמותת עסקים מצליחים בראש העין, יתמודד מול מספר רב של מועמדים כולל ראש העיר שלום בן משה, רז שגיא, ישי אדוארד, בני (בנגה) בית אור וד"ר יוכי פנחסי אדיב.

למעשה, כבר מספר חודשים ששמו על ונה, בן 38, עולה כמועמד אופציונלי לתפקיד – אך עד כה הוא טען שטרם החליט אם להתמודד רק למועצת העיר גם לראשות העיר. השקת המטה של ונה יתקיים ביום ראשון ה-24 ביוני ברחוב יהודה הלוי 26.

"אני מאחל בהצלחה לכל מי שמתמודד במרוץ הזה, כולם ראויים ובעלי רצון טוב", אמר היום ונה, "אני לעומת זאת, מביא קבלות ועשייה מוכחת וקיימתי מיזמים מוצלחים בתחומים השונים, כמו בחינוך, בתרבות, בספורט וברווחה, וכל זה ללא תקציב וללא תשתיות וללא תמיכה פוליטית, הכל בהתנדבות".

 

"במשך חמש שנים אני בעשייה הציבורית 15 שעות ביום למען בעלי העסקים והתושבים, כדי להגשים את החזון של עידוד הקניה בית התושבים לעסקים", מוסיף ונה. "יש הרבה נושאים גדולים ומורכבים שצריך לטפל בעיר. חלק מהחזון שלנו הוא לפתח את החינוך והקמת בניית מרכז למדע, טבע וטכנולוגיה. מעבר לכך, שצריך שתהיה כתובת אחת לאחריות על הילד מהבוקר עד אחר הצהריים, ולא מעבר ממחלקת החינוך למקום בלב כפי שיש היום. נושא התחבורה הוא גם כן משמעותי, ואני מתכוון לפעול בו, כמו גם בתחום מסדרון החשמל שחוצה את העיר. נושא לא פחות חשוב הוא פיתוח של אזורי תעשיה, מסחר ובילוי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר