אושר לוי אחרי התאונה. צילום ההורים
אושר לוי אחרי התאונה. צילום ההורים

מי ראה את הנהגת שפגעה ברכבה באושר לוי ונמלטה?

לוי, בת 9 וחצי, חצתה ביום ראשון את הכביש ונפגעה מרכב ככל הנראה מסוג מאזדה. הנהגת נמלטה. כעת מחפשים במשפחה עדי ראייה

פורסם בתאריך: 21.6.18 14:03

אושר לוי כבת 10 מראש העין נפגעה בשבוע שעבר בתאונת פגע וברח בעיר. ביום ראשון ה-10 ביוני בסביבות השעה 13:50 בשעה שחצתה את הכביש בכיכר של נוני, סמוך לרחוב צה"ל, פגע בה רכב חולף ונמלט. כעת משפחה פונה לציבור בניסיון למצוא עדי ראיה לתאונה.

אושר לוי אחרי התאונה. צילום ההורים

אושר לוי אחרי התאונה. צילום ההורים

לטענת האם, ראיסה (רעיה) לוי מדובר ככל הנראה ברכב מסוג מאזדה בצבע כחול. "המקרה ארע במעבר החצייה של צה"ל פינת רחוב הרש"ש", אומרת האם. "אושר לומדת בבית הספר אוהל שרה ובאותו יום היא התעכבה ביציאה מבית הספר ולכן יצאה לבד", מספרת האם. "היא חצתה את המעבר החצייה הראשון סמוך לאי תנועה והתחילה לעבור את השני ואז לפי הילדה, הרכב שעבר במקום האט, התכוון לעצור ואז הנהגת נתנה גז ואושר עפה למדרכה ונפלה על הפנים. היא התחילה לבכות ולצעוק ואז רוכב אופניים שעבר במקום עצר לעזור לה. גם אנשים שהיו במכולת הסמוכה עצרו, הזמינו אמבולנס ומשטרה וכן התקשרו אליי. פינו אותה לבית החולים, עשו לה בדיקות וצילומים וכל השבוע היא הייתה בבית. היא לא הפסיקה לדבר על זה, אבל לשמחתנו היא בסדר והסברנו לה שאין לה מה לפחד ושהיא צריכה להמשיך לעבור במעבר חצייה ולהשתדל ללכת עם חברות. מדובר בילד בת 9 וחצי, והיא נפגע בפנים. לאט לאט היא מחלימה והיא כבר חזרה ללימודים. נשארו לה עדיין סימנים בפנים ומתחת לעיניים, וגם האף שלה עדיין כואב".

הגשתם תלונה?
"הגיעו למקום גם שוטרים והגשנו תלונה. עכשיו אנחנו מחפשים עדי ראייה. היינו בפגישה עם החוקר במשטרת כפר סבא והם מחפשים מצלמה מהעסקים או מבתים סמוכים שאולי ניתן יהיה לראות את הרכב. אנו יודעים שמדובר ברכב בצבע תכלת, ככל הנראה מסוג מאזדה, ויש בראש העין מעל 150 רכבים כאלו".

עדי ראיה יכולים לפנות ראיסה לוי בטל': 050-6795432.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר