אוכלים בצהרון. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
אוכלים בצהרון. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

טענות לאיחורים בארוחות בחלק מקייטנות מקום בלב

התלונות הגיעו ממספר גנים. חברי דירקטוריון מקום בלב לראש העיר: "נראה כי לא נעשתה שום הפקת לקחים משנה שעברה". מקום בלב: "לא היה חוסר באף קייטנה"

פורסם בתאריך: 2.7.18 10:13

הורים שילדיהם משתתפים בקייטנות מקום בלב, טוענים כי קייטנות רבות לא קיבלו את ארוחות הבוקר והצהריים שלהם במהלך היום הראשון להפעלתן. לדבריהם בחלק מהקייטנות הארוחות הגיעו באיחור ובאחרות לא די מספיק אוכל. התלונות הגיעו מהגנים אשכולית, שיזף, פטל, תפוז, אגס, חרצית, פפאיה וגנים נוספים.

אמש, נשלח מכתב ליו"ר דירקטוריון מקום בלב, ראש העיר שלום בן משה ולמנכ"ל מאיר צרויה מכתב על ידי שלושה חברי הדירקטוריון, שרון בנד, רונתיה טביב וחבר המועצה איתן תם האם הם מודעים לבעיות שעלו: כמות אוכל לא מספקת, הגעה מאוחרת של האוכל, סייעות שהתבלבלו והגיעו לגן אחר, מגוון דל של ארוחת בוקר, חוסר בצעצועים, ציוד ועוד. "האם אתם פועלים לוודא שהבעיות יתוקנו, האם אתם פועלים לבנות עקומת למידה לשיפור התקלות ומניעתם לפעמים הבאות", שואלים השלושה המבקשים לבין מה הפעולות שנעשות לשיפור, תיקון ולמידת הנושא. "נראה כי לא נעשתה שום הפקת לקחים משנה שעברה, ושוב אנו ההורים נאלצים לפקוח שבע עיניים ולבדוק טוב טוב שלא חסר כלום".

"אחת האימהות שאלה בקבוצה את ההורים האם היה אוכל בצהרון ואז התחילו כל ההורים להגיב", אומרת אמא שילדה לומד בגן תפוז. "אמא אחת כתבה שארוחת הבוקר הגיעה בשעה אחת עשרה ואני יודעת שיש סייעות שלקחו ממרחים שנשארו בגן מיום קודם. אחרי שארוחת הבוקר הגיעה באיחור, הצהריים הגיעה רק בשעה שלוש וגם אז חלק מהילדים נשארו רעבים, כי הביאו בדיוק את הכמות המדויקת".

לטענת ההורים, בגן חרצית, האוכל הגיע בשעה 11:30 ולא היה מספיק. בגן שיזף לא הגיעה ארוחת בוקר כלל ואחרי שההורים התלוננו הביאו ממרח ולחם. ארוחת הצהריים באותו הגן הגיעה גם כן באיחור של כמעט שעתיים – בשעה שלוש. השיא היה בגן פפאיה, שלטענת ההורים, הסייעת שזכרה את הבעיות משנה קודמת והביאה ממרחים מהבית כי רצתה למנוע מחסור.

"עצוב מה שקורה במקום בלב", אומרת אמא. "יש גנים שהאוכל הגיע בשעה 12:00 בצהריים ובחלק מהגנים היו טעויות והאוכל נשלח לגן אחר ושמתקשרים לעירייה ואף אחד לא עונה. זה עצוב שבכל שנה זה חוזר על עצמו והם לא לומדים מטעויות של שנים קודמות" .

תגובת מקום בלב: "1224 ילדים פתחו הבוקר את קייטנות מקום בלב. כל קייטנות מקום בלב קיבלו ארוחת בוקר וארוחת צהריים טובה ומזינה לא היה חוסר באף קייטנה. קייטנה אחת בגן אגס קיבלה את ארוחת הבוקר באיחור קל. וועד הגנים מעודכן ובסך הכל יום פתיחת הקייטנות עבר בהצלחה רבה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר