מתנערים. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
מתנערים. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מפוצלים: הורים מתנהלים מול העירייה במקביל להנהגת הורי הגנים

בהודעה בפייסבוק כתבה יו"ר הנהגת הורי הגנים היישובית בראש העין, מוניק טרייגר-סנדו: "כל מטרתם היא להפיץ פחד בהורים". הפעילים: "אין בזה אמת והיגיון"

פורסם בתאריך: 10.7.18 08:34

יו"ר הנהגת הורי הגנים היישובית בראש העין, מוניק טרייגר-סנדו, יוצאת נגד התנהלות קבוצת הורים המכנים את עצמם "פעילים חברתיים" – בה חברים נציגים בוועד הגנים לשעבר. לטענתה הם מנסים לנהל שיחות עם העירייה במקביל להנהגת ההורים ומאחורי גבם לכאורה. טרייגר-סנדו מסבירה שלאחר שוועד ההורים האחרון התפרק, החליטו שלוש אימהות לתפעל אותו עד לקיום בחירות חדשות לקראת שנת הלימודים הקרובה, והללו אינם אוהבים זאת. זו הסיבה, לדבריה, שהם מנסים "להכתים את שם הוועד ולפנות לעירייה תוך עקיפתנו". מיוזמי קבוצת ההורים החדשה נמסר בתגובה: "כל ניסיון להציג תמונת מצב של קרע בעיר משולל כל יסוד של אמת והיגיון".

אתמול כתבה טרייגר-סנדו בקבוצת הפייסבוק של ההנהגה: "בימים האחרונים נפתחה קובצה בווטסאפ שכל מטרתה היא לגנות ולהרוס את וועד ההורים הקיים. אנו מבקשים מכם לצאת מהקבוצה הנ"ל שכל מטרתה היא להפיץ פחד בהורים לגבי תחילת הלימודים. וועד הגנים מתנצל שהגענו לכזה מצב של צרות עין של אנשים וצוסר פרגון". בהנגת ההורים מבקשים מהורי ילדי הגנים לצאת מהקבוצה הזו.

ההודעה הגיעה בתגובה להודעה אחרת שנשלחה להורים ובה נכתב שקבוצת הורים לילדים מהעיר מתכוונת לשלוח מכתב לעירייה ובו הם דורשים לקיים ישיבה דחופה עם אנשי המקצוע – מנהלי אגפים ונציגי מקום בלב, בה ידונו בהערכות לשנת הלימודים הקרובה. לטענתם יש לדון בין היתר בהכשרות הצוותים, במבני הגנים, בגיוס כוח, אדם ועוד. על פי ההודעה לפגישה יגיעו מספר מצומצם של הורים מתנדבים, שאוספים בימים אלה חתימות כדי להוכיח שמדובר בתנועה גדולה ולא בגחמה של אנשים בודדים בלבד.

"אנו בוועד משתדלים לקדם את האינטרסים של ילדנו בצורה חיובית ובדרך שלום מול גורמי העיריה ומול מקום בלב", הוסיפה טרייגר-סנדו בהודעתה להורים. "כואב לנו לדעת כי ישנם אנשים שעדיין תקועים בעבר שחושבים שמלחמות פותרות דברים ולמעשה להפך הדבר". למלאבס ראש העין היא אומרת: "לא כל דבר חייבים לפתור במלחמה, אפשר גם בטוב. בשבוע שעבר היו בקייטנה בעיות הזנה, אז ישבנו עם מקום בלב והכל הסתדר. הנהגת הגנים נמצאת בקשר ישיר וטוב עם מחלקת החינוך ועם מקום בלב. אנחנו פועלים למען הילדים 24/7 גם בסופי שבוע, וחבל שיש הורים שמנסים להרוס זאת".

מקבוצת ההורים האלטרנטיבית נמסר בתגובה: "לצערנו כבכל שנה, בחודשי הקיץ, מתעוררת מחאת ההורים סביב הניסיון לקבל תשובות מהעירייה ולהפיג חששות לקראת פתיחת השנה. בעיר יש מאות הורים מודאגים שעל אף עבודתם וניסיונם של גורמים רבים לא מקבלים תשובות מספקות וברורות באשר להיערכות לשנת הלימודים הבאה ואלו מבקשים שיחה פתוחה במסגרתה יובהרו הנושאים השונים. בתוך כך קמה יוזמה של פעילים חברתיים שסחפה כמאתיים הורים המבקשים מראש העירייה והגורמים הרלוונטים לקיים איתם דיאלוג בונה לטובת עתיד החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי בעיר. השנה, עם הגדילה בקצב האכלוס בשכונה גדל גם מספר ההורים המעורבים ואנו מברכים על המעורבות. מובילי המחאה ושותפיה גאים בהורים הרוצים לגלות מעורבות ולהשפיע על חינוך ילדיהם. כל ניסיון להציג תמונת מצב של קרע בעיר משולל כל יסוד של אמת והיגיון. אנו חוזרים וקוראים לכל הורה לילדים בגנים שאיכפת להם מעתיד ילדיהם להשתלב בעשייה ובפניה שלנו שכן כוחנו באחדותנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תהילה

    מעניין מה יהיה לה להגיד ב 1/9 שנקום שוב לכאוס בגנים במקום להתאחד ולפעול ככח אחד מול העירייה היא מתעסקת בלשמור על הכסא שלה ביזיון!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר