צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

קייטנות אוגוסט: ילדים מצאו את עצמם ללא מקום פנוי או בגן אחר

הסיבה: העירייה קיבצה את הקייטנות בחמישה מתחמים בלבד והרשימה התמלאה בתוך יממה. מקום בלב: "במידה ויתאפשר, נפתח אפשרות להרשמה נוספת"

פורסם בתאריך: 29.7.18 07:57

הורים שביקשו לרשום את ילדיהם לקייטנות של מקום בלב בחודש אוגוסט, טוענים ש-24 שעות לאחר פתיחת ההרשמה – כל המקומות בקייטנות נתפסו וההרשמה נסגרה. לטענת ההורים, מבדיקה שעשו, נאמר להם שהעירייה קיבצה את הקייטנות בחמישה מתחמים בלבד לכאורה בגלל מחסור בסייעות. ילדים שלומדים לאורך השנה בגן מסויים ולא הקדימו להירשם, נותרו ללא מקום פנוי מאחר וילדים מגנים אחרים התקבלו אליו.

לטענת ההורים, אמנם נאמר להם שכל הקודם זוכה – אבל הם לא תיארו לעצמם שיממה בלבד מרגע פתיחת ההרשמה לא יישאר מקום. כעת ילדיהם אינם יכולים להיות בקייטנה עם חבריהם.

"לצערי, וממה שאני שומעת, הבעיה הזאת קוראת כמעט בכל הגנים בעיר", אומרת אמא לילדה. "הם קיבצו בגן אחד ילדים מכמה גנים ולילדי אותו הגן שהגיעו להירשם, אמרו שאין מקום. אני לא מצליחה להבין מדוע לא פותחים את הקייטנות בכל הגנים. לצערי, על כל דבר בעיר שלנו צריך להילחם. הרי זה לא שנותנים לנו מתנות, אנחנו משלמים עבור הקייטנה ורוצים שהיא תהיה ליד הבית, עם החברים ועם ועם הצוות איתם היו לאורך השנה. למה עכשיו בשבועיים הם צריכים להתחיל להסתגל לצוות ולילדים אחרים?".

ממקום בלב נמסר: " אכן קיים ביקוש רב לקייטנות מקום בלב, דבר המעיד על איכותן ומקצועיותן. הרישום לקייטנות אוגוסט נפתח לכלל תושבי העיר והוא עתיד להתקיים בחמישה מתחמים בעיר. בימים אלה, נבצע שיבוץ על פי חתך הגילאים של הילדים. במידה ויתאפשר, נפתח אפשרות להרשמה נוספת. חשוב לנו שהילדים ישמרו על רצף הומוגני באותו מבנה וסביבת חברים, לכן נעשה את מירב המאמצים כדי שהרצף יישמר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר