צהרון. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צהרון. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

וועד הורי הגנים דורש 400 שקל פיצוי לכל ילד בקייטנה "בגלל בעיות רבות"

בין השאר טוענים בוועד כי ההורים נאלצו לרכוש חומרי יצירה ולספק לגן ציוד על מנת לשדרג את חווית הקייטנה ולעזור לצוותים"

פורסם בתאריך: 19.7.18 08:56

ביום שלישי בבוקר שלח וועד הורי הגנים, מכתב למקום בלב, לאור פניות הורים על בעיות לכאורה בקייטנות הקיץ בגני הילדים. במכתב מעלה הוועד רשימה של ליקויים ולבסוף דורש זיכוי כספי על סך 400 שקלים עבור הילדים שמשתתפים בקייטנות.

במכתב מסבירים בוועד כי הקייטנות נפתחו ב-1 ביולי השנה בשני מסלולים – מסלול בוקר בעלות של 1,100 שקלים ומסלול שכולל ארוחת צהריים עד השעה 17:00, בעלות של 1,630 שקלים. לטענת הוועד במסגרת הקייטות הובטחו שלושה חוגים בשבוע עד השעה 13:00, חומרי יצירה, משחקים ובובות, תכונית עשירה, כוח אדם מקצועי וכן הספקת מזון – כולל מזון מיוחד לילדים עם רגישויות והספקת מיקרוגל נקי עבורם.

לטענת הוועד, בפועל מרבית ההבטחות לא התקיימו ועל פי טענות ההורים לכאורה המזון לא סופק בזמן, היו חסרים חומרי יצירה וציוד ניקיון בסיסי ולא התקיימו החוגים כפי שהובטח. גם החוגים לדבריהם לא התקיימו במרבית הגנים בשבוע הראשון ורק לאחר שהם התלוננו זה קרה. בשבוע הוחלף לעומת זאת היו גנים שקיבלו ביום אחד שלושה חוגים לטענתם – מה שיצר עומס רב על הצוות והילדים. עוד הם מתלוננים, שחלק מהחוגים התקיימו לאחר השעה 13:00, אחרי שחלק מהילדים כבר הלכו הביתה.

 

"ההורים נאלצו לרכוש חומרי יצירה ולספק לגן ציוד על מנת לשדרג את חווית הקייטנה ולעזור לצוותים", נכתב במכתב למקום בלב. "כמו כן, ההורים מצאו את עצמם מארגנים פעילויות על מנת לצקת תוכן ועניין מכוון שהילדים התלוננו שמשעמם להם ואין פעילות". בוועד מוסיפים שלאחר פגישות רבות ופניות לגורמים שונים אינספור פעמים, הם מבקשים לזכות את ההורים בסכום של 400 שקלים וכן מבקשים לקבל פרטים לגבי קייטנות אוגוסט.

"לצערי למרות פגישות רבות שקיימנו לאור פניות שהגיעו מההורים, עדין היו בעיות רבות", מסבירה יו"ר וועד הגנים, מוניק טרייגר סנדו. "לכן החלטנו להוציא מכתב למקום בלב על מנת למנוע את הבעיות בהמשך הקיץ וכן לדרוש פיצוי כספי עבור ההורים. אנחנו מאוד מקווים שהדברים יטופלו בהקדם לשביעות רצון כל הצדדים".

תגובת מקום בלב: "המכתב הגיע אתמול ללשכת מנכ"ל מקום בלב. הנושא יידון וההורים יקבלו מענה מסודר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר