אילן אפלבוים, אורנה צאיג, גיא אליהו. צילום עמית לרנר, אתי וייס נחום
אילן אפלבוים, אורנה צאיג, גיא אליהו. צילום עמית לרנר, אתי וייס נחום

שלוש סיעות נוספות רוצות להיכנס למועצה

סיעת "ריסטרט" בראשות גיא אליהו, סיעה בראשות אורנה צאיג וסיעה בראשות אילן אפלבוים מ"יש עתיד", יתמודדו בבחירות

פורסם בתאריך: 20.7.18 10:25

שלוש סיעות נוספות הודיעו השבוע שהן מתכוונות להתמודד למועצת העיר בבחירות המוניציפאליות הקרובות.

סייעת 'ריסטרט' של גיא אליהו, תושב שכונת פסגות אפק ומנהל אגף חברה, נוער וצעירים בעיירת פתח תקוה. אליהו הגיע לראש העין לפני כשנה, הוא אבא לשלושה ילדים שמתחנכים בעיר והחליט להרים את הכפפה ולהקים סייע על מנת לנסות ולהשפיע היכן שמתקבלות ההחלטות ולייצג את השכונה והמשפחות הצעירות במועצת העיר. "את הבעיות האקוטיות של השכונה כולנו מכירים", הוא כתב השבוע בפוסט ראשון שהוציא בנושא. "בימים הקרובים, נגבש את עיקרי המצע של הסיעה ואת הנושאים המרכזיים שבהם היא תפעל ותקדם".

סיעה נוספת היא של אורנה צאיג, פעילה חברתית וציבורית בראש העין. צאיג מתגוררת בשכונת נווה אפק הצבאית כבר 24 שנה, נשואה ואמא לשלושה ילדים, שרתה 22 שנים בצה"ל והשתחררה בדרגת סגן אלוף ובתפקיד האחרון הייתה סגנית קצינת ח"ן ראשית ובין היתר שמשה כמפקדת כלא 400, מפקדת בסיס הטירונים במחנה 80 ועוד.

צייג מאוד פעילה בעיר, היא הקימה את פורום הנשים העירוני וניהלה אותו במשך שש שנים, עובדת עם ארגוני המתנדבים בעיר ולאחרונה יזמה את פרויקט "אחותי" בו אישה "מאמצת" אישה הזקוקה להכוונה וסיוע. "החלטתי לעלות על המגרש הפוליטי ולהתמודד ברשימה עצמאית שלי למועצת העיר", כתבה השבוע. לדבריה הרשימה שלה על- מפלגתית. "הרגשתי שהכי נכון ומדויק לי לעמוד בראש רשימה ולהתמודד בצורה עצמאית. אני מאמינה בעצמי וביכולות שלי, מקווה שתתנו בי את אמונכם ותסייעו לי להיבחר כחברת מועצה", הוסיפה. בימים אלה, היא טוענת, חוברים אליה אנשים נוספים.

גם אילן אפלבוים, פעיל חברתי מראש העין הודיע שיתמודד למועצה מטעם ובתמיכת מפלגת יש עתיד. אפלבוים, נשוי ואב לשלושה, מתגורר בעיר 24 שנים. הוא עצמאי ובעבר ניהל מלון בדרום אפריקה, היה מנכ"ל של רשת קמעונאית גדולה ועוד. הוא החליט להתמודד מתוך הרצון להשפיע על העיר ועתידה . בפוסט שפרסם לתושבים ציין שהוא רוצה להפוך את העיר למקום טוב יותר, לטפל בחזות העיר ולהפוך אותה לירוקה יותר, לפעול בנושא תרבות הפנאי לרווחת התושב, בנושאי הסכם הגג והחינוך הבלתי פורמאלי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר