משתתפי כנס גרין סיטי של חברת נצבא בראש העין. צילום באדיבות התושבים
משתתפי כנס גרין סיטי של חברת נצבא בראש העין. צילום באדיבות התושבים

מאות רוכשי דירות בפרויקט גרין סיטי השתתפו בכנס כדי לדון בבעיות הבוערות

בין השאר סיפקו תשובות ראש העירייה, שלום בן משה, מנכ"ל חברת נצבא, פריאל אטיאס ומנהלת אגף החינוך. בין הבשורות: בית הספר הצמוד לשכונה לא ייפתח בשל מיעוט נרשמים

פורסם בתאריך: 24.7.18 08:38

כ-300 דיירים שעתידים להתאכלס בקרוב בפרויקט גרין סיטי של חברת נצבא בראש העין, הגיעו לפני מספר ימים לכנס דיירים ראשון שמתקיים בשכונה בהיכל הספורט רבין בעיר. מטרת הכנס הייתה להעלות נושאים מהותיים שמטרידים את הדיירים ולקבל תשובות מבכירים בעירייה ובחברה, בראשם מנכ"ל החברה, פריאל אטיאס. נזכיר שבפרויקט ייבנו בסך הכל 19 בניינים בני 12-16 קומות, שכוללים 1,300 יחידות דיור.

"אכלוס שלב א' של הפרויקט אמור להיות תוך חודשיים-שלושה", מסביר ברק אליפלט, תושב השכונה וממארגני הכנס. "אנחנו הדיירים הצלחנו להתאחד דרך הרשתות החברתיות ולהקים את הכנס בעצמנו. המטרה המרכזית היא להראות את הכח שלנו בייחוד בתקופת בחירות".

 

 

כיוון שכונת גרין סיטי היא הסמוכה ביותר לתחנת הכח שעתידה לקום בצומת קסם, זה היה גם אחד הנושאים המשמעותיים שעלו. "ראש העיר אמר כבר בהתחלה שהתחנה לא תקום והוא אף זכה למחיאות כפיים", אומר אליפלט. "גם מנכ"ל החברה אמר את זה. זה נושא שהוא קריטי עבורנו אולי יותר מכל תושבי ראש העין. דיברנו גם על הארנונה ועל נושא חינוך, גני ילדים, אכלוס ועוד. בגלל שהשכונה לא מאוכלסת הייתה חשיבות גדולה להגיע לכנס. הפיתוח הסביבתי דורש עוד עבודה. מנכ"ל נצבא אמר שכבר השבוע יתחילו לקבל חלק מהדיריים מכתבים על הערכות למסירת הדירה ואכן זה קרה".

בכל הקשור לתשתיות בשכונה, בית הספר הסמוך לא יפתח בתחילת ספטמבר בשל מחסור בנרשמים. "יש כבר כביש שסובב את השכונה וחיבורים לכבישים המרכזיים", מוסיך אליפלט. "בפגישה נכחה גם מנהלת אגף החינוך שדיברה על השיפוצים לגנים. גני השכונה אמורים להיפתח בספטמבר, אך בית הספר שבנוי צמוד לשכונה טרם לא ייפתח כי לא היו מספקי נרשמים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עבד

    איזה צומת קסם? דיבילים זה בתוך ראש העין 20 מטר מהשוק,
    חבורה של דיבילים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר