צילום אילוסטרציה אילן אסייג
צילום אילוסטרציה אילן אסייג

בעקבות התערבות מלאבס: חברת החשמל קיצרה היום את העבודות במתחם הגנים 804

חברת החשמל הודיעה כי היום, אחד הימים החמים בשנה, תהיה הפסקת חשמל בת שלוש שעות. ההורים זעמו, ובעקבות פנייתנו הוחלט לקצר את משך העבודות לשעה בלבד

פורסם בתאריך: 24.7.18 11:40

הורים במתחם הגנים 804 (דולב, שילה ושקמה), במתחם A בשכונת פסגות אפק, התלוננו על כך שהפסקת החשמל שתואמה להיום בין השעות 11:00-14:00 לצורך העבודות במתחם בעייתית לאור העובדה כי מדובר באחד הימים החמים בשנה. לאחר פניית מלאבס ראש העין לחברת החשמל, שמעו בחברה לראשונה על תלונות ההורים ומסרו כי יקצרו את משך העבודות. "רוב העבודות ייעשו ללא הפסקות חשמל. נעשה מאמץ תפעולי, כך שהפסקת החשמל צומצמה לכשעה בלבד", נכתב.

מוקדם יותר טענו ההורים כי פנו לא אחת למקום בלב בבקשה לבדוק אפשרות לדחות את הפסקת החשמל או לחלופין להעביר את הקייטנות לגנים אחרים, אך לא נענו. "אתמול במקרה, הגעתי לגן בצהריים וראיתי פרסום של חברת החשמל שהיום אמורה להיות הפסקת חשמל במתחם", אומרת אחת האימהות. "פניתי לסייעות לבדוק את הנושא והן בכלל לא ידעו על כך. הן פנו למנהלת שלהן שאמרה להן שאין מה לעשות".

לטענת האם, מדובר בשעות החמות של היום ולא הגיוני להשאיר את הילדים במשך שלוש שעות ללא מזגן, מים קרים ותנאים מינימליים, במיוחד לאור העובדה שבכלי התקשורת התריעו שהטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל. "פניתי לחברת החשמל והם אמרו לי שהפסקת החשמל תואמה מול העירייה ומבחינתם הם עושים את העבודה שלהם", מוסיפה האם. "חבל לי שלא דואגים לילדים. באחד באוגוסט מסתיימים במתחם הזה הקייטנות – יכלו לקיים את הפסקת החשמל בתאריך הזה כשאין פה ילדים".

הנהגת ההורי הגנים בראשות מוניק טרייגר סנדו, בדקה את הנושא יחד עם יו"ר הנהגת ההורים העירוני יאיר דואק, מול אגף החינוך ומול מנכ"ל העירייה ואף נבדקה אפשרות לדחות את הפסקת החשמל לשבוע שבו לא מתקיימות קייטנות. "קבלנו הבטחה שכל הפעילויות יהיו בתוך הגן והילדים יקבלו שלוקים ומים קרים לאורך כל שעות היום".

תגובת מקום בלב תובא כשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר