צהרון. צילום תומר אפלבאום
צהרון. צילום תומר אפלבאום

הורים לילדים בקייטנה בראש העין חוששים: "נערות אחראיות על הצהרון"

אחת האימהות: "נכנסתי השבוע לגן וחשכו עיני, הילדים משועממים ולכן הם משתוללים ומתפרעים. אין לנו כל תלונה נגד הנערות, אבל הן ילדות"

פורסם בתאריך: 26.7.18 09:53

הורים לילדים שמשתתפים בקייטנה של 'מקום בלב' בפסגות אפק, טוענים שבין השעות 13:00 ל-17:00 אחראיות על הצהרון נערות בנות 16-17. לטענת ההורים, לנערות אין כל ידע מקצועי-חינוכי והן אינן משתלטות על הילדים שמצדם בשל חוסר הסמכות משתוללים, מתפרעי ומשליכים אוכל ומשחקים. החשש של ההורים שזה יסתיים באסון.

"אין לנו כל תלונה נגד הנערות, אבל הן ילדות והן לא יכולות להיות סייעות מובילות בצהרון ובטח ובטח לא בשעת הצהריים, שזו השעה הכי קשה ביום", מלינה אחת האימהות. "עד שעה 13:00 יש סייעת מובילה בקייטנה, בשעה 13:00 היא הולכת ונשארות שלוש או ארבע נערות שאמורות להפעיל את הילדים. אבל הן מסכנות כמו הילדים עצמם. זה שהן היו בקורס מדריכים, לא עושה אותן סייעות. נכנסתי השבוע לגן וחשכו עיני, הילדים משועממים ולכן הם משתוללים ומתפרעים. בשעה 14:00 הוציאו את כל הבנים לחצר, בשיא החום, והם התחילו להשתולל, לזרוק צעצועים מעבר לגדר. צריך להבין שמדובר בגן של ילדים מדהימים ובחיים לא הייתה אצלנו בגן אלימות. אני כבר מעדיפה שהם ישבו ויראו טלוויזיה, זה הרבה פחות מסוכן מאשר ילד שטיפס על המגשלה וייפול והבנות לא ידעו איך לטפל בו".

לטענת ההורים, הבעיה העיקרית שהם מרגישים שאין למי להתלונן ואין מי שמקשיב להם. "במקום בלב מתחלף הצוות כל הזמן ואין מישהו שמרכז את הקייטנות", אומרת אם אחרת. "אנחנו רשומים גם למסלול אוגוסט ולצערי יש חשש גדול מאוד אצל ההורים. אחרי שהעלנו פוסטים בנושא, הבטיחו שהיום תגיע סייעת מבוגרת, ובבוקר קבלנו הודעה שהיא לא תגיע בסוף. לצערי, במקום בלב מכבים שריפות לפי מי שצועק יותר חזק".

ממקום בלב נמסר כי הנושא בבדיקה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר