צילום אילוסטרציה. אילן אסייג
צילום אילוסטרציה. אילן אסייג

למה לא כל המתגייסים קיבלו את השי העירוני?

מתגייסים תושבי ראש העין, שלא למדו בתיכונים העירוניים, לא קיבלו תיקים מאגף החינוך. אחד ההורים: "הם מרגישים חריגים"

פורסם בתאריך: 31.7.18 06:33

הורים לילדים תושבי ראש העין שאמורים להתגייס השנה לצבא, או לחלופין להתנדב לשנת שירות, אך אינם לומדים בעיר – טוענים כי הם לא קיבלו מאגף החינוך העירוני תיק למתגייס כיתר חבריהם.

לטענת אחד ההורים, שבנו לומד מחוץ לעיר, בבדיקה שערך מול אגף החינוך נאמר לו לטענתו שרק מי שלומד בעיר זכאי לקבל תיק. בפוסט שעלה בפייסבוק בנושא, הגיבו תושבים רבים שציינו כי בשנים קודמות ילדיהם שלא למדו בעיר, דווקא כן קיבלו תיקים.

"מאוד לא מובנת לי תשובת העירייה", אומר האב. "הרי מי שלא לומד בתיכון בראש העין, זו לא החלטה שלו, אלא החלטה של העירייה. יש ילדים עם ליקויי למידה שלא לומדים בעיר משום שאין כאן בית ספר לחינוך מיוחד, או ילדים שלומדים במסגרות מקצועיות שאין להם פיתרון עירוני. כנראה שבעירייה יוצאים מתוך נקודת הנחה, שהילדים מקבלים תיקים בבתי הספר שהם לומדים, בעיר אחרת, אבל לצערי זה לא נכון. העירייה צריכה לכבד את כל הבוגרים שלומדים כאן. מה זה משנה איפה לומד ילד?".

אם אחרת מוסיפה: "לצערי, יש בעיה בתפיסה של העירייה. הרי הילדים האלה למדו ביחד בגן, הם שכנים וחברים וכשהם רואים שהחבר שלהם קיבל והם לא – הם מרגישים חריגים. הרי זה שי עירוני, לא של משרד החינוך ולכן כל הילדים צריכים להיות שווים".

תגובת העירייה: "כנהוג מזה שנים, התיקים חולקו גם השנה לבוגרים של בתי הספר בעיר עם סיום שנת הלימודים. עם זאת, הנושא ייבחן בשנית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר