עומר רצון ואלכס קפלונוביץ
עומר רצון ואלכס קפלונוביץ

"הכי קרוב לתושב": עומר רצון ואלכס קפלונוביץ ירוצו יחד למועצת העיר

חברי הקואליציה, מחזיקי תיקי הספורט והתרבות, החליטו להתמודד יחד בסיעה עצמאית למועצת העיר. "בדקנו את עצמנו והבנו שיש לנו עוד הרבה מה לתרום לעיר", מסביר עומר רצון

פורסם בתאריך: 14.8.18 07:49

עומר רצון ואלכס קפלונוביץ יתמודדו יחד למועצת העיר בבחירות המוניציפאליות הקרובות. בשבוע שעבר נקבע כי סיעתם המשותפת תקרא "הכי קרוב לתושב".

שני חברי המועצה היו חלק מסיעתו של ראש העיר הקודם, משה סיני, שהתמודד בבחירות האחרונות אך הפסיד לשלום בן משה. במהלך הקדנציה פרשו השניים מהסיעה והצטרפו לקואליציה של בן משה. עומר רצון מונה למחזיק תיק הספורט וסשה קפלונוביץ מונה למחזיק תיק התרבות.

כעת, כאשר סיעת האם שלהם למעשה התפרקה, הם החליטו להמשיך את הקו המשותף שלהם יחד ולהקים סיעה עצמאית. הם עדיין לא הודיעו מי יהיה מספר אחד ומי מספר שתיים – נתון חשוב במידה והסיעה תקבל רק מנדט אחד. לא מן הנמנע שבמקרה כזה הם יקיימו הסכם רוטציה בו כל אחד יכהן כחצי קדנציה.

"שנינו ממשיכים בעשייה ובימים הקרובים נציג את ההישגים שלנו מהקדנציה האחרונה", אומר רצון. "אחת ההחלטות האסטרטגיות שלנו בקדנציה האחרונה היא להיכנס לעשיה. שנה לאחר הקמת הקואליציה לקחנו על עצמנו תיקים מוזנחים שלא עניינו כל כך את חברי המועצה הקואליציה והגענו בהם להישיגים. אני שמח שהייתה לנו את ההזדמנות לקדם את הנושאים הללו".

אתם חושבים שתצליחו להיכנס שניכם למועצת העיר?

"טרם יציאתנו לדרך, בדקנו אם יש לנו ערך מוסף לקדנציה הבאה ואיך נוכל להוסיף לאיכות חיי התושבים. בדקנו את עצמנו והבנו שיש לנו עוד הרבה מה לתרום לעיר. יש לנו נתונים טובים, והשאיפה שלנו היא לקבל שני מנדטים ומעלה. אני בטוח שנצליח. אנו ניגע בקדנציה הבאה במגוון נושאים, ופרט לספורט ולתרבות, נפעל בתחום קידום התשתיות, שזה תהליך שלוקח זמן רב. יש מועמדים שפשוט זורקים סיסמאות לחלל מבלי שיש להם את הידע והניסיון בקידום תשתיות כאלו והזמן הדרוש להם, לנו יש את זה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר