צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

"תנועת המטוסים מעל ראש העין נמשכת ללא הפסקה"

תושב העיר התלונן בפני רשות שדות התעופה כי למרות שתנועת המטוסים במסלול 21 אמורה הייתה לחזור לסדרה עם תום העבודות במסלול המרכזי בנתב"ג, רעש הנחיתות לא פחת: "תנועת המטוסים העוברים מעל ביתי בראש העין הפכה לבלתי נסבלת"

פורסם בתאריך: 22.8.18 13:23

עבודות השיפוץ במסלול הנחיתה המרכזי בנתב"ג הסתיימו אמנם לפני כחודש, אך תושבים בעיר טוענים שרעש הנחיתות עדיין פוגע באיכות חייהם – גם אם הן פחתו במעט.

נזכיר כי בחודשים האחרונים התקיימו עבודות במסלול הנחיתה המרכזי בנתב"ג וכתוצאה מכך הוגברו הנחיתות בנתיבים משניים לאורך כל שעות היממה. אחד המסלולים הללו הוא מספר 21 העובר מעל ראש העין. העבודות כאמור הסתיימו בסוף חודש יולי והמצב אמור היה לחזור לקדמותו – כלומר הנחיתות במסלול מותרות למטוסים עד שני מנועים בין השעות 7:00-23:00, ללא ימי שבת, אך התושבים עדיין סובלים מהרעש לטענתם בתדירות מוגברת אולי בשל ריבוי ההמראות והנחיתות בחודשי הקיץ.

במכתב ששלח שלשום (שני) אחד מתושבי העיר לרשות שדות התעופה כתב:  "ברצוני להתלונן על תנועת המטוסים מעל ראש העין שנמשכת ללא הפסקה. בתקופה האחרונה תנועת המטוסים העוברים מעל ביתי בראש העין הפכה לבלתי נסבלת. לדוגמא אתמול ה-20 לחודש אוגוסט, התחילה תנועת המטוסים מעל ראש העין בשעה 07:00 ועד ל 22:49 ללא הפסקה. לצערי המצב הפך לבלתי נסבל , ומפריע לאיכות החיים בעיר".

"אין ספק שמאז שהסתיימו העבודות, מרגישים את ההקלה כי אין טיסות בלילה כמו שהיו בזמן השיפוצים", אומר גורם בעירייה. "אבל זה לא אומר שאין טיסות מעל העיר. בימים האחרונים, כנראה בגלל חופשות הקיץ יש יותר טיסות ואנשים מרגישים זאת. ברגע שיסתיימו החופשות והחגים הווליום יירד משמעותית. העירייה עושה הכל על מנת לשנות את הנתיב לכיוון כביש 6. לצערנו מי שנפגעים יותר מהמצב הם תושבי שכונת גבעת הסלעים ותושבים שגרים בחלק הצפוני של השכונה וותיקה, כמו למשל שכונת שבזי, רמב"ם וצה"ל".

תגובת העירייה: "תדירות רעש המטוסים פחתה בשל סיום עבודות השיפוצים וחזרה לתבנית התפעול הרגילה של המראות ונחיתות במסלול 21. במקביל, נמשיך לפעול בכל המישורים להסטת נתיב הטיסה מעל העיר".

תגובת רשות שדות התעופה תובא לכשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי קנירש- טל- 050-7733209

    בנושא הכתבה "תנועת המטוסים מעל ראש העין נמשכת ללא הפסקה" ישנו חוסר מידע קריטי בציטוט המכתב ששלח שלשום (שני) אחד מתושבי העיר ( שאגב זה אני – יוסי קנירש טל- 050-7733209 ) לרשות שדות התעופה , הייתי מעדיך שכתבכם טל סרוסי ייצור קשר עימי לכתבת תחקיר רצינית בנושא וכמו כן כתוצאה מכך גם תגובת עיריית ראש העין מחסירה מהתושבים מיגע משמעותי , הגיע הזמנן שבוצע תחקיר רציני בנושא יש בידי חומר משמעותי המאיר את כל ההתנהלות הרשויות באור שונה לחלוטין .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר