יחיאל ווהב צילום זאב שטרן
יחיאל ווהב צילום זאב שטרן

"אם לא תעצרו צעדים חד צדדים, יחולו שיבושים בפתיחת שנה"ל"

במכתב למנכ"ל העירייה, שלמה שילת, כתב יו"ר וועד העובדים בעירייה, יחיאל יהב, כי העירייה ביצעה בין השאר הפחת שכר וחופשה לכל העובדים שנסעו לגיבוש וכי אינה מעניקה קביעות לסייעות

פורסם בתאריך: 23.8.18 12:22

יו"ר ועד העובדים בעיריית ראש העין, יחיאל והב, שלח השבוע מכתב למנכ"ל העירייה שלמה שילת, בו הוא מאיים בשיבוש פתיחת שנת הלימודים שתפתח בעוד כשבוע וחצי, וזאת, לטענתו, לאור מספר מחלוקות שנגלעו ומהלכים חד צדדים לדבריו מצד העירייה, שפוגעים בעובדים ובסייעות.

במכתב ציין והב: "בעיצומו של הליך גישור בו התחייבתם שלא לנקוט בצעדים חד צדיים נגד העובדים ונציגותם, אתם פועלים במרץ רב להרע את זכויות העובדים עד כדי התנכלות והרעת תנאים מוחשית. אין בכוונתנו לעבור לסדר היום על התנהלותכם הפוגענית ואנו מודיעים כי ככל שלא תעצרו את הצעדים החד צדדיים נאלץ לפעול בצעדים ארגוניים ויחולו שיבושים בפתיחת שנת הלימודים".

בין היתר ציין והב כי העירייה ביצעה הפחת שכר וחופשה לכל העובדים שנסעו לגיבוש וסיור לימודי. לדבריו מהסייעות הופחת שכר ומאחרים הופחתו ימי חופשה או שכר. עוד הוא ציין כי ישנה כפייה כלפי הסייעות לחתום על נספח לחוזה העסקה בגן טרום חובה, שלטענתו מלוות בכפייה, ובאיום שמי שלא תחתום, תופסק העסקתה.

בהמשך המכתב ציין והב בנוגע לקביעות של הסייעות בעיר: "אינכם מעניקים מעמד של קביעות לסייעות ומסתירים את רשימת הסייעות שאמורות לעבור למעמד של עובדת קבועה בחלוף 24 חודשים לעבודתן. ביקשתי ולא קיבלתי את רשימת הסייעות בעירייה לפי שמות ותקופת העבודה של סייעת בעירייה על מנת שנוכל לעקוב אחר ביצוע הנושא. אתם מסתירים את המידע ומעכבים מתן קביעות לסייעות בחוסר תום לב. לדעתנו יש למעלה מ-40 סייעות אשר עומדות בקריטריונים לקבלת קביעות".

תגובת עיריית ראש העין תובא לכשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר