שוק ראש העין (צילום: זאב שטרן)
שוק ראש העין (צילום: זאב שטרן)

זהירות: דוקרנים בכניסה לשוק

תושבת פנצ'רה שני גלגלים בכניסה לשוק לאחר שלא הבחינה בדוקרנים. חבר וועדת התחבורה, אליעזר קצנשטיין: "צריכים לפקח על הנושא הזה"

פורסם בתאריך: 24.8.18 09:21

באי שוק ראש העין טוענים כי הדוקרנים הממוקמים על הכביש בכניסה לחניון השוק למניעת כניסה של מכוניות, אינם נראים בגלוי לנהגים שעלולים לעלות עליהם ולפנצ'ר את הגלגלים.

מקרה כזה בדיוק התרחש ביום שישי האחרון בכניסה לשוק. נהגת שלא ראתה את הדוקרנים כיוון שבמקום אין שילוט שמזהיר בפניהם ושהם לא נראים היטב בעין – נאלצה להזמין גרר, משום שהיה לה רק גלגל חלופי אחד. "היא חשבה שזוהי כניסה רגילה לחניון", אומר חבר ועדת התחבורה, אליעזר קצנשטיין. "כמעט בכל יום שישי יש אנשים שמפנצ'רים את הגלגלים".

קצנשטיין מציין כי פנה בנושא השבוע למחלקת התנועה בעירייה בדרישה לטפל בבעיה. "פנתה אלי מי שבעבר הייתה המורה לאנגלית של הבן שלי ואמרה לי שהיא פינצ'רה שני גלגלים", הוא מוסיף. "יש שם שומר ושלט שמראה על מחיר לחניון אך בגלל שלא רואים את הדוקרנים אז גם עולים עליהם. מי שמנהל את המתחם צריך להציב שם שלט או אולי לצבוע אותם בצבע בולט. אולי העירייה צריכה לפקח על הנושא הזה. שלחתי הודעה למנהלת מחלקת התחבורה בעירייה ונכתב לי שהיא מיד מודיעה למנהל רשות החניה, אבל נכון ליום שישי האחרון זה לא טופל. האמת היא שלא הייתי מודע לבעיה עד שלא פנתה אלי אותה מורה שיודעת שאני מתעסק בתחום התחבורה. יש בשוק המון אנשים ביום שישי והרבה תנועה. חשוב להבין שאנשים שמפנצ'רים את הגלגלים חושבים שזו פאדיחה שלהם ובגלל זה הם לא מתלוננים. אבל בפועל שלט פשוט יכול למנוע המון עוגמת נפש מהנהגים וגם כאב ראש של לתקן שני פנצ'רים לפני כניסת שבת".

תגובת העירייה: "חניוני השוק הינם באחריות החכ"ל ומופעלים על ידי זכיין שאחראי על תקינות החניונים. החכ"ל פנתה לזכיין לפני למעלה משבועיים בדרישה להסדרת הכניסות והיציאות מהחניון. ככל שהנושא לא יוסדר בימים הקרובים, החכ"ל תבצע זאת עצמאית ותחייב את הזכיין".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר