ישי אדוארד וגיא אליהו. צילום יח"צ
ישי אדוארד וגיא אליהו. צילום יח"צ

גיא אליהו חבר לישי אדוארד. יהיה מספר 2 ברשימתו

"הצבתי כמספר שניים ברשימתו של אדוארד רק מעיד על החשיבות שהוא נותן לפסגות אפק, אומר אליהו. אדוארד: "גיא הוא חיזוק משמעותי לנבחרת מנצחת"

פורסם בתאריך: 29.8.18 08:01

המתמודד לראשות העיר, ישי אדוארד, הודיע אמש על צירופו של מנהל אגף הנוער בעיריית פתח תקוה, גיא אליהו, כמספר 2 בסיעתו. נזכיר כי אליהו, תושב פסגות אפק, נשוי ואב לשלושה, הקים לפני מספר שבועות את סיעת ״ריסטרט״ שאמורה לייצג את תושבי שכונת פסגות אפק במועצת העיר.

"החלטתי להתמודד בבחירות כדי לייצג את תושבי שכונת פסגות אפק", אמר אליהו. "הבנתי שהחיבור עם ישי יכול לתרום בנושא הזה ולקדם את השכונה בתחומי התשתיות, מסחר, חינוך ועוד. לפני שהקמתי את הסיעה דיברתי עם מתמודדים וומסיעות אחרות הציעו לי מקומות ריאלים, אך סירבתי. החבירה לישי נולדה לאחר שראיתי אותו כמי שמייצג ציבורים רחבים, והמקום שלי כמספר שניים ברשימה רק מעיד על החשיבות שישי נותן לשכונה".

אחד מהנושאים שאליהו רוצה לקדם הוא פתיחת עסקים בשבת. נזכיר רק שאדוארד אמר בראיון למלאבס ראש העין כי הדבר יעשה רק בהידברות בין כל הגורמים – ולא היה מוכן להתחייב לכך. "חשוב לי לפתוח עסקים בשבת במתחמי בילוי מחוץ לעיר וישי יודע את זה", הוא מסביר. "כרגע שום דבר לא פתוח בשבת בראש העין. תראה מתחמי בילוי דומים כדוגמת אלו שקיימים בפתח תקוה ובערים אחרות שאינם מפריעים לציביון השכונה".

"גיא אליהו הינו שחקן חיזוק משמעותי לנבחרת המנצחת שבניתי סביבי", התייחס אדוארד למהלך. "הוא בעל ניסיון וידע מוניציפלי, הוא תושב מעורב מאוד. אין ספק, שתרומתו לעיר ולשכונה בה הוא גר הינה חיונית ותהיה משמעותית מאוד. אנחנו עובדים קשה על מנת לחולל את השינוי המתחייב בעיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר