אופניים חשמליים. צילום: עופר וקנין
אופניים חשמליים. צילום: עופר וקנין

הוחלט: אסור להגיע עם אופניים חשמליים לבתי הספר היסודיים ולחטיבות

תלמידים שיגיעו עם אופניים יאלצו להשאירם מחוץ לרחבת החטיבות והם יהיו באחריותם בלבד. לא ניתן יהיה לקשור את האופניים לגדר בית הספר. השימוש באופניים שאינם חשמליים מותר ואף רצוי

פורסם בתאריך: 4.9.18 09:29

טרם פתיחת שנת הלימודים התכנסו ועדות החינוך והבטיחות העירוניות בראש העין בהשתתפות אנשי מקצוע עירוניים, מנהלות בתי הספר, מנהלות אגף החינוך, מנכ"ל העירייה ונציגי הנהגת ההורים של בתי הספר למפגש משותף, על מנת לדון באתגרים המורכבים שבסוגיות הבטיחות בדרכים בקרב התלמידים.

בסוף המפגש, הוחלט על איסור מוחלט של הגעה עם אופניים חשמליים לבתי הספר היסודיים ולחטיבות הביניים והכנסתם לשטח בית הספר. תלמידים שיגיעו עם אופניים יאלצו להשאירם מחוץ לרחבת החטיבות והם יהיו באחריותם בלבד. לא ניתן יהיה לקשור את האופניים לגדר בית הספר. באשר לשימוש באופניים שאינם ממונעים, נציגי ההורים והנהלות בתי הספר, מעודדים את הרכיבה ופועלים לחינוך לאורח חיים בריא ופעילות ספורטיבית.

 

השבוע, קיבלו הורי חטיבת היובל וגוונים, מכתב עליו חתומים מנהלות החטיבות לילך חוגי ומיכל רם, שרון בנד, יו"ר הנהגת הורי היובל יו"ר הנהגת ההורים העירוני, ויאיר דואק, בו נכתב: "במהלך השנה האחרונה אירעו לא מעט תאונות ו'כמעט תאונות' בסביבות החטיבות וברחבות הכניסה, בהן היו מעורבים אופניים חשמליים. מכיוון שהנהיגה באופניים אלו בלתי חוקית בגילאי החטיבה והתלמידים לא עוברים הכשרה לשימוש בטוח בכלי, בתי הספר מבקשים את שיתוף הפעולה של ההורים בכיבוד החוק ובמניעת השימוש בהם. עיריית ראש העין רואה בנושא הבטיחות בדרכים של תושביה ערך עליון ועושה כל מאמץ על מנת להבטיח זאת. שילוב הכוחות שלכם, של העירייה ושל גורמי האכיפה והחינוך בעיר יעזור לשמור על סביבה בטוחה ומוגנת ושכולנו יחזרו הביתה בשלום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלון.

    עכשיו שיעשו אותו דבר גם עם המכוניות שהורגות הרב היותר בני אדם – שאפשר יהיה להגיע לעבודה אבל אי אפשר יהיה להחנות אותם לידה. 350 אנשים מתים בשנה, 145 אלף פצועים – רובם ממכוניות ולא מאופניים חשמליים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר