יוכי פנחסי אדיב. צילום אילן חתוכה
יוכי פנחסי אדיב. צילום אילן חתוכה

מפלגת העבודה הודיעה על תמיכתה ביוכי פנחסי-אדיב לראשות עיריית ראש העין

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי אמר: "יוכי היא מנהיגה צעירה עם ניסיון עשיר, שיכולה להוביל את העיר לשינוי גדול". פנחסי-אדיב: "אני בטוחה כי תמיכה זו תחזק עוד יותר את מעמדנו"

פורסם בתאריך: 5.9.18 15:49

הוועדה המוניציפאלית של מפלגת העבודה הודיעה אמש על תמיכה ביוכי פנחסי-אדיב בהתמודדותה לראשות העיר בבחירות הקרובות, במכתב ששלח מזכ"ל המפלגה, ערן חרמוני.

בהודעה לתקשורת שיצאה מטעם מטה פנחסי-אדיב מצויינת התייחסותו של יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי: "אני שמח וגאה להכריז על התמיכה שלנו בד"ר יוכי פנחסי אדיב לראשות העיר ראש העין. יוכי היא מנהיגה צעירה עם ניסיון עשיר באקדמיה והיכרות מעמיקה עם מערכות השלטון הארצי, שיכולה להוביל את העיר לשינוי גדול".

פנחסי -אדיב, היא המתמודדות היחידה לראשות העיר ותמיכתה של מפלגת העבודה, המפלגה השנייה בגודלה בישראל, עשויה להיות משמעותית עבורה. בהסכם בין הצדדים נכתב שהמפלגה תתמוך בפנחסי גם אם יתקיים סיבוב שני בבחירות.

"ברצוני להודות למפלגת העבודה ולעומד בראשה על תמיכתם בי", אמרה פנחסי-אדיב. "אני בטוחה כי תמיכה זו, המצטרפת לתמיכת התושבים, תחזק עוד יותר את מעמדנו ותבטיח כי נעמוד במטרה המרכזית שלנו – לחולל שינוי בראש העין. זהו שינוי שתושבי העיר זקוקים לו ורוצים בו כל כך. חבריי, שותפיי ותומכיי ממשיכים לעבוד יחד איתי כל העת ובכל הכח כדי לנצח בבחירות ולהוביל את השינוי המיוחל לעירנו האהובה".

בבחירות הקרובות יתמודדו בראש העין לא פחות משבעה מועמדים לראשות העיר. המועמדים הם ראש העיר המכהן שלום בן משה, יוכי פנחסי-אדיב, ישי אדוארד, רז שגיא, בני בית אור, איתי ונה וחנוך עוז. בקרב המועמדים רווחת ההנחה שאם עד למועד הבחירות המוניציפאליות ב-30 באוקטובר לא תצמצם הרשימה, יהיה סיבוב שני.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. א.ק.ה.

    האם יש פילוג בסניף העבודה ראש העין?
    ח"כ איתן כבל ומזכיר הסניף אבינועם משה תומכים בראש העירייה המכהן מר שלום בן משה.

  2. עזרא

    זה לא יעזור לה הרבה. מפלגת העבודה נמצאת בשפל נורא והם מחפשים להתגדל על כל קיקיון

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר