הסעות תלמידים. צילום עזרא לוי
הסעות תלמידים. צילום עזרא לוי

מאחרים לבית הספר: "האוטובוסים לא מגיעים בזמן, ואם הם מגיעים הם 'מפוצצים'"

תלמידים מתלוננים על תדירות אוטובוסים נמוכה ועומס בגינם הם מאחרים ללימודים. ההורים: "נפנה למשרד התחבורה ונשקול להשבית את מוסדות החינוך"

פורסם בתאריך: 5.9.18 09:59

ימים ספורים לאחר לפתיחת שנת הלימודים, ההורים בראש העין מתלוננים על בעיות בהסעות מהשכונות לחטיבות ואל התיכון בעיר. לטענתם האוטובוסים אינם מגיעים בזמן לתחנות, כשהם מגיעים הם מלאים ולכן גם לא עוצרים לילדים. הילדים נאלצים להמתין בתחנה לאוטובוס נוסף פנוי מאחרים לבית הספר ומקבלים הערות על האיחורים.

בעירייה אומרים שהחל מאתמול (שלישי) נוסף נוסף קו אוטובוס שיצא מהרובעים החדשים כדי לצמצם את העומס. ההורים אינם בטוחים שקו אחד יעזור להפחית את העומס וטוענים שמדובר בבעיה שחוזרת על עצמה מידי שנה ושבעירייה צריכים לבחון את הנושא לעומק כדי שהיא תיפתר אחת ולתמיד. "זה בלתי אפשרי מה שקורה בעיר", אומרת אמא לילד בחטיבה. "הילדים יוצאים בשעה שבע בבוקר, למרות שמתחילים ללמוד בשעה 8:30 רק בשביל שיספיקו לתפוס את האוטובוס. הם מתלוננים שהאוטובוסים מלאים, שהם עומדים אחד על השני וזה במידה והיה לך מזל והצלחת לתפוס אוטובוס. כל הזמן חוזרים ואומרים לנו שמשרד התחבורה לא מקצה קווים. אנחנו מתכוונים לפנות למשרד התחבורה ואפילו שוקלים להשבית את מוסדות החינוך. ולמרות זאת, עם כל הכבוד, זהו תפקיד העירייה לפנות לגורמים המוסמכים ולפתור את הבעיה".

אב אחר מוסיף: "אומרים לנו שהילדים יילכו ברגל, הרי זה לא באמת ריאלי שהילדים יצעדו בגשם, בשמש ובחום מפסגות עד החטיבות. לא מדובר בחמש דקות, זה למעלה משלושה קילומטר עם תיקים כבדים. אסור לזלזל בילדים. הם אינם צריכים להילחם מי עולה ראשון לאוטובוס ומי נשאר למטה, ובסוף לעלות על קו אחר ארוך יותר. העיר הולכת וגדלה וצריכים למצוא לזה פתרון ויפה שעה אחת קודם".

 

מעיירת ראש העין נמסר בתגובה: "מחלקת תחבורה פנתה למשרד התחבורה והחל מאתמול (יום שלישי) נוסף קו אוטובוס מהרובעים החדשים לבתי הספר במטרה לצמצם את העומס, כך שישנם ארבעה קווים לבתי הספר ותוספת נסיעות ביום שישי, מעבר לקווים הקיימים".

בתגובה ציינו ההורים שלא ראו שום שינוי "עדיין היה בלגן. האוטובוסים לא הגיעו בזמן ואחרי שהגיעו הם היו מפוצצים והילדים איחרו לבית הספר. לפי אחראי על האוטובוסים ממשרד התחבורה הוא לא רואה צורך בעוד אוטובוסים. אני לא מבינה מה צריך. לקרות שיחשוב אחרת", מסכמת האם.

תגובת משרד התחבורה: "הסעות תלמידים מבתי ספר הינה באחריות הרשות המקומית, במקרה זה עיריית ראש העין. בעקבות פנייה למשרדנו הוחלט ברשות הארצית לתחבורה ציבורית לתגבר את הקווים הפועלים בעיר כבר בתחילת השבוע".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר