בני בית אור מימין ואיתי ונה
בני בית אור מימין ואיתי ונה

איתי ונה הסיר את מועמדותו לראשות העיר וחבר לבני בית אור

ונה למלאבס ראש העין: "מאחר ותמיד חיפשתי כר נרחב לעשייה ועסקתי רק במהות, החלטתי לתמוך במועמדותו של בנגה לראשות העיר כשותף מלא לקבלת ההחלטות"

פורסם בתאריך: 25.9.18 09:34

המועמד לראשות העיר, בני (בנגה) בית אור זכה לחיזוק משמעותי לאחר שאיתי ונה הסיר את מועמדתו לראשות העיר וחבר אליו – כך הודיע ונה הבוקר. מדובר בחיבור משמעותית ראשון בין שני מועמדים לראשות העיר במערכת הבחירות הנוכחית. ונה יהיה מספר 2 בסיעתו של בית אור, סיעת "מהפך בראש".

יש לציין כי כל הערכות דיברו על איחוד בין מועמדים לאור מספרם הרב, העומד כיום לאחר האיחוד על שישה. הצפי הוא שבימים הקרובים ייתכנו חיבורים נוספים לאור סגירת הרשימות בסוף החודש. מה שברור הוא שהחיבור בין ונה לבנגה צפויה להיות משמעותית לביסוס כוחו של האחרון בהמשך המירוץ לראשות העיר.

"כבר בחודש שעבר, פניתי בקריאה אל כל חבריי המועמדים לראשות העיר, להניח את השיקולים האישיים בצד ולהציב את ראש העין בראש", אמר ונה הבוקר. "הצעתי להם להקשיב לרחשי לב התושבים שיותר מכל מעוניינים באחדות שתיצור פריצת דרך לשינוי ותקווה חדשה מול אתגרי העתיד. לשמחתי, האיש הראוי הרים היום את הכפפה ונכון לשלב ידיים לטובת העיר. בחג הזה אני מתכבד להודיע לכם על איחוד כוחות ויציאה לדרך משותפת עם בני בנגה בית-אור, לקראת מהפך בראש העין. מאחר ותמיד חיפשתי כר נרחב לעשייה ועסקתי רק במהות, החלטתי לתמוך במועמדותו של בנגה לראשות העיר כשותף מלא לקבלת ההחלטות, ניהול המדיניות, ומעל לכל – לעשייה למען שגשוגם של ראש העין ותושביה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הבינו שטובת העיר יותר חשובה מאגו..ויהיו שותפים מלאים לעשייה

  2. שיכון ד'

    טוב לנו איך שאנחנו בעיר. לא מעוניינים במהפך שיזעזע את העיר. מהלך שגוי, איתי, במיוחד כזה מגיע מיליד העיר. תעשה חשבון נפש חביבי ותמנע מעימותים עתידיים עם וותיקי העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר