תערוכת ציוריה של שושנה דמארי. באדיבות עיריית ראש העין
תערוכת ציוריה של שושנה דמארי. באדיבות עיריית ראש העין

פסיטבל תימנה נפתח עם תערוכת ציוריה ותכשיטיה של שושנה דמארי

היום יופיעו בבמה המרכזית הזמרים יואב יצחק, ישי לוי, נתי לוי, רובי לוי, דקל צדוק, נתי לב ואיתי לוי. כמו כן תתקיים תחרות בסגנון כוכב נולד אותה ישפוט בין היתר, אביהו מדינה

פורסם בתאריך: 26.9.18 11:45

פסטיבל תימנה נפתח אתמול בהצלחה. היום הראשון, מבין השלושה, כלל שני פאנלים ותערוכה ייחודית של ציוריה של שושנה דמארי. היום תיפתח לקהל הרחב הבמה המרכזית – בה יופיעו היום ומחר הזמרים המרכזיים של הפסטיבל.

כאמור, שני הפאנלים שהתקיימו אתמול עסקו בשני נושאים שקשורים להיסטוריה של העיר ולאופייה. הפאנל הראשון עסק ב-70 שנה לעליית יהודי תימן לראש העין והחיים במחנה העולים שהוקם בעיר. כמו כן הוקרן הסרט שנקרא ממחנה עולים לעיר מובילה. לאחר מכן התקיים הפאנל השני "ראש העין מאז ועד היום", בו דובר על התפתחות העיר מאז הקמתה ועד היום כשהיא הופכת לעיר מתפתחת בישראל.

תערוכת צילומים של שושנה דמארי. באדיבות עיריית ראש העין

תערוכת ציוריה של שושנה דמארי. באדיבות עיריית ראש העין

אך כאמור האירוע המיוחד של הערב התקיים במוזיאון בית מורשת יהדות תימן, שם הוצגו ציוריה ותכשיטיה של כלת פרס ישראל הזמרת שושנה דמארי ז"ל. תושבים שביקרו בתערוכה סיפרו שהיא מאוד ייחודית ושבפעם הראשונה התברר להם שדמארי לא הייתה רק זמרת גדולה אלא גם ציירת מוכשרת מאוד.

 

אתמול גם נפתחה הבמה הקטנה מול אולם סימפוניה, שם הופיעו מרגלית צנעני ואבנר גדסי לצד אמנים נוספים, כאשר הנושא המרכזי היו שיריו של המשורר התימני הנודע שלום שבזי.

היום יופיעו בבמה המרכזית הזמרים יואב יצחק, ישי לוי, נתי לוי, רובי לוי, דקל צדוק, נתי לב ואיתי לוי. כמו כן תתקיים תחרות בסגנון כוכב נולד אותה ישפוט בין היתר, אביהו מדינה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר