רז שגיא. צילום אילן חתוכה
רז שגיא. צילום אילן חתוכה

"יש עתיד" בראשות אילן אפלבויים חברה לרז שגיא

אפלבויים: "אנו מאמינים שהוא האיש שיוביל את ראש העין, ולא מוותרים על הייצוג המקומי". שגיא: "מקבלים אותם בחיבוק גדול"

פורסם בתאריך: 27.9.18 08:42

חיבור משמעותי נוסף התרחש אתמול בפוליטיקה המקומית לקראת הבחירות בראש העין – לאחר שסיעת "יש עתיד" חברה לסיעת התחדשות בראשות רז שגיא. יו"ר יש עתיד, אילן אפלבויים, ישובץ במקום השלישי ברשימה, כשלפניו נמצא משה בן טובים במקום השני. במקום הרביעי נמצאת מירב ואטורי, שהצטרפה גם היא מסיעת יש עתיד.

"אני חושב שהחיבור הנכון ביותר מבחינתנו היה לרז שגיא", אומר אפלבויים. "הוא מגלה לאורך כל הדרך גם לימוד מעמיק לצד נחישות והתמדה. אנו מאמינים שהוא האיש שיוביל את ראש העין בחמש השנים באות. כמו שזה נראה כרגע יהיה סיבוב שני, והייתי רוצה שמי שיתמודד בסיבוב השני יהיה רז שגיא".

למעשה במהלך זה "יש עתיד" מוותרת על ייצוג במועצה, וכזכור היא לא נכנסה למועצה גם בבחירות הקודמות. אפלבויים: "אנחנו לא מוותרים על הייצוג המקומי. אנו חושבים שהכי נכון לראש העין לתמוך שגיא. לא היה לנו חשש שלא ניכנס למועצה. ההבדל בין הקדנציה הקודמת לנוכחית הוא שנוספו עוד 7,000 אלפי תושבים שחיזקו את יש עתיד. המותג יש עתיד נחשב יותר חזק מאשר לפני חמש שנים. אני בפירוש לא חושש מהמיקום שלי, ואנו נקבל שלושה מנדטים לפחות. אנו צופים לארבע מנדטים לפחות".

שגיא התייחס היום למהלך: "אני שמח לצרף לביתנו ולרשימתנו את אילן אפלבויים ומירב ואטורי, נציגי יש עתיד בעיר. אילן ומירב מביאים איתם עשיה ואנרגיות נפלאות וחיבור למעגלים של מאות אנשים חדשים ונפלאים. ברוח החג אוסיף ואומר כי אנחנו שמחים באושפזין החדש ומקבלים אותו באהבה ובחיבוק גדול".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר