אין מעבר חציה ליד בית הספר אהל שלום
אין מעבר חציה ליד בית הספר אהל שלום

דרישה: התקינו מעבר חצייה בסמוך לבית הספר אהל שלום

לטענת חבר המועצה איתן תם שהגיש מכתב למנהל אגף ההנדסה בעירייה, "מדובר בדיני נפשות". בנוסף למה עבודות הגינון בבית הספר טרם הסתיימו

פורסם בתאריך: 17.10.18 12:36

חבר המועצה איתן תם, שלח בימים אלה מכתב למנהל אגף הנדסה בעיירה, מיכאל מלמד, בדרישה לסלול בדחיפות מעבר חצייה ברחוב מלכי ישראל הסמוך לבית הספר אהל שלום ואלומות רחל. לדבריו הורים פנו אליו והסבו את תשומת ליבו שאין מעבר חציה המחבר בין רחוב מלכי ישראל לרחוב החמישה המאפשר לילדי בתי הספר לחצות את הכביש בבטחה.

בית הספר אוהל שלום בראש העין

בית הספר אוהל שלום בראש העין

"פנו אלי הורים רבים, והסבירו לי שמאחר ואין מעבר חצייה, הדבר מאוד מסכן את הילדים", כותב תם. "הגעתי למקום, וראיתי המון ילדים שמתרוצצים מצד אחד לצד השני של הכביש וזאת ללא כל יד מפקחת ו – או שילוט מתאים תוך סכנת חיים ממשית". לדבריו כיוון שמדובר בילדים צעירים שלא תמיד שמים לב למכוניות שמגיעות, יש לדאוג למעבר חציה במקום ותמרור שמודיע על כך, ועדיף כמה שיותר מהר. "בשל העבודה כי מדובר בדיני נפשות, יש לסמן מעבר חצייה באופן מיידי ובהול על מנת לשמור על ביטחון הילדים", סיכם.

 

תגובת העירייה

תלונה נוספת מבית הספר אהל שלום נוגעת לעבודות הגינון שטרם הסתיימו. יו"ר וועד ההורים, ישראל תם – אחיו של איתן, מספר שבמהלך חופשת הקיץ החלו לבנות בבית הספר חצר לימודית. אולם משום שעבודות הגינון עדיין לא הסתיימו החצר סגורה לפעילות הילדים. "עד עכשיו למרות הבטחות החצר עדיין סגורה ולילדים אין חצר לשחק בה ומגרש כדורגל", הוא מסביר. "פנינו לעירייה ונאמר לנו שזה נמצא עדיין בעבודות. הובטח לנו בהתחלה שהחצר תפתח בתחילת השנה, לאחר מכן אמרו לנו לאחר החגים ובינתיים שום דבר. הילדים נאלצים להסתפק במה שאין. למשל אין שני מגרשי כדורגל, הם לא יכולים לשחק במגרש כמו ילדים נורמליים, אנחנו כבר אחרי החגים ועדיין אין כלום".

תגובת העירייה: "הבקשה תדון בוועדת התנועה והיא תחליט על פי שיקוליה המקצועים". בנושא הגינון נמסר: "החצר הלימודית אמורה להיפתח באמצע שבוע הבא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר