מועמדים לראשות העיר ראש העין. צילומים אילן חתוכה, אילן ירימי, עמיר גרון, שרית צרפתי
מועמדים לראשות העיר ראש העין. צילומים אילן חתוכה, אילן ירימי, עמיר גרון, שרית צרפתי

המילה האחרונה: רגע לפני הבחירות שאלנו את המתמודדים לראשות עיריית ראש העין חמש שאלות זהות

ששת המתמודדים על ראשות עיריית ראש העין מספרים כמה זה עלה להם, מה יעשו אם לא ינצחו, נותנים תחזית ומנסים לשכנע במאה מילים למה לבחור בהם

פורסם בתאריך: 26.10.18 09:29

"בכנס התמיכה שקיימנו היה ריח של שינוי"

שי אדוארד, ראש סיעת "ראש העין בראש"

ME-H-C ישי אדוארד עוד צילום עמיר גרון

צילום: עמיר גרון

כמה זה עלה לך?
"תקציב הבחירות שלנו התבסס על עקרון מרכזי והוא להגיע לתפקיד ראש העיר ללא שום התחייבות למעט ההתחייבות לתושבים ולציבור הכללי. לכן לא ביקשתי תרומות מאף אחד. לא מגורמים עסקיים ולא מאנשים פרטיים. אני מאמין שתקציב הבחירות יגיע פחות או יותר לתקציב אותו אקבל כהחזר מהמדינה כנגד מספר המנדטים שאקבל, כך שבסופו של דבר אסכן אולי כמה עשרות אלפי שקלים ולא יותר".

במאה מילים, למה לבחור בך?
"אני והנבחרת המצוינת שאיתי, היחידים שיכולים לייצג את כלל תושבי ראש העין. אנחנו מחוברים לכלל התושבים דתיים וחילוניים, חדשים וותיקים, בני כל העדות והמגזרים. אני מביא איתי בשורה החדשה כמישהו שירענן את המערכת העירונית כמו גם ידע והכרות רחבה במגזר הציבורי. אני משלב מנהיגות ויכולות ניהול לצד רגישות חברתית שרואה את התושב במרכז".

מהי נקודת השיא בקמפיין שלך?
"קשה לי לציין נקודת שיא אחת. כל הקמפיין שלנו התאפיין במגמת עלייה והיו רגעים רבים שהרגשנו את האהדה והתמיכה של הציבור. כל רגע כזה אתה מרגיש שהגעת לרגע שיא, אך מיד אתה מתוודע לרגע שאחריו. אבל רגע השיא האחרון התרחש לפני כמה ימים בכנס התמיכה הגדול שקיימנו לפני הבחירות. היה בו 'ריח' של שינוי וניצחון. נכחו בו כ-800 תומכים והיו בו אנרגיות אדירות של תקווה ואהבה. באותו הרגע, הבנתי שאנחנו מחוללים מהפך".

מה תעשה ביום שאחרי, אם לא תנצח?
"אני אדם אופטימי מטבעי כך שאני לא עסוק בתוצאות הלא רצויות של התהליך. אני מאמין בדרכי ויודע שראש העין בהנהגתי תהפוך לעיר אטרקטיבית ואיכותית הרבה יותר. בזה אני עוסק ועסוק בימים אלו. אני מאמין שאקבל מהציבור את המנדט להנהיג את העיר. אדע לכבד כל החלטה של הבוחרים ואם הם יחליטו שאינם רוצים שאעמוד בראש העירייה – אמשיך לשרת אותם כחבר מועצה שטובת העיר לנגד עיניו".

מה התחזית שלך?
"ממשיכים הלאה. בכל הכוח. לסחוף אחרינו עוד בבוחרים. הבחירות הללו יביאו בוחרים רבים לקלפיות. כולם רוצים שינוי ואני מאמין שהעבודה הקשה שלנו והאמונה בצדקת הדרך – יניבו תוצאות רצויות".

 

"כל האנרגיות שלי מופנות להשגת הניצחון"

בני (בנגה) בית אור, ראש רשימת "אחדות ועשייה"

בנגה בית אור צילום אילן חתוכה

צילום: אילן חתוכה

כמה זה עלה לך?
"הקמפיין עלה כמה מאות אלפי שקלים".

במאה מילים, למה לבחור בך?
"כי אני המועמד היחיד שיש לו גם ניסיון ניהולי כמי שהתמחה בניהול חברות גדולות, בהבראת חברות בקשיים וגם בעל ניסיון מוניציפאלי. שימשתי בקדנציה הזו כסגן וממלא מקום ראש העיר במשרה מלאה ואני משמש עד היום כחבר מועצת העיר. בנוסף תחנות חיי בצבא, בתעשייה, בהיי טק, בפעילות למען הקהילה ובעיר ראש העין, מלאות ביזמות ובעשיה. אני מכיר היטב את העיר וצרכיה, בקיא בפרטים ויש לי תוכנית סדורה לכל תחום. בנוסף, איני זקוק לזמן לימוד ואוכל לגשת ליישום כבר ביומי הראשון בתפקיד ראש העיר. כל הסקרים מראים שאני היחיד שיכול לנצח את ראש העיר המכהן שלום בן משה שיש רוב שרוצה בהחלפתו".

מהי נקודת השיא של הקמפיין שלך?
"כמובן האיחוד עם איתי ונה ואנשיו. זו נקודת המפנה של מערכת הבחירות בעיר. היה ברור שאי אפשר לבצע מהפך בראש העין בלי שילוב כוחות של כל חלקי העיר. איתי איש עם רקורד מוכח של עשייה והחיבור בינינו מצוין. גם הפעילים של שנינו מצאו מיד שפה משותפת וברור לכולם שיש כאן איחוד אמתי למען עתידה של העיר".

מה תעשה ביום שאחרי, אם לא תנצח?
"כאמור כל הסקרים מראים שאני היחיד שיכול לנצח את ראש העיר הנוכחי. כל האנרגיות שלי מופנות להשגת המטרה הזו ובכך אני עוסק".

מה התחזית שלך?
"אנחנו ממשיכים להתחזק ולצבור עוד תומכים ככל שמתקרב מועד הבחירות. אם אחוזי ההצבעה יהיו גבוהים, אפשר לנצח".

 

 "אסור להמר על העיר, צריך לבחור בטוח"

שלום בן משה, ראש רשימת "לב"

שלום בן משה. צילום שרית צרפתי

צילום: שרית צרפתי

כמה זה עלה לך?
"לשמחתי זכיתי להיות אדם עשיר בחברים אך לא באמצעים כלכליים. ניהלנו קמפיין בחירות צנוע, שרובו נוהל על ידי מתנדבים. במטה הבחירות שלי ה'לב' מנצח בחירות, לא הכסף".

במאה מילים, למה לבחור בך?
"אחרי חמש שנים בתפקיד ראש העיר אני גאה לומר שראש העין מזנקת קדימה בכל תחומי החיים. החינוך הוא מהטובים בארץ. אני מוביל את ראש העין להיות עיר העתיד של ישראל ואני לוקח את האחריות לעשות זאת. אנו נמצאים בשיאה של עשייה חסרת תקדים. אנו מקימים ארבע קריות חינוך ומרכזי בילוי וקניות, נקים קריות נופש וספורט ברחבי העיר, מרכז תיירות אזורי, יהיה פה מערך תחבורה ציבורית מתקדמת, תחנת רכבת פעילה, שבילי אופניים ועוד. כמו כן אנו בשלבי תכנון של מרכז יזמות וסטארט-אפ עירוני למען דור העתיד. בנקודת זמן כזו אסור להמר על העיר, צריך לבחור בטוח ולבחור הכי טוב לראש העין".

מהי נקודת השיא של הקמפיין שלך?
"יום הבחירות הוא שיא הקמפיין. בנימה אישית, אני רואה את ההצלחה בכך שלא נגררתי להתקפות אישיות כנגד איש. אני קודם כל ראש העיר וההחלטה שלי היא לנהוג באחריות וממלכתיות לכל אורך הקמפיין".

מה תעשה ביום שאחרי, אם לא תנצח?
"למרות ריבוי המועמדים, אני מנצח את הבחירות. בחודשיים האחרונים אני רואה את הנהירה של רבים מתושבי העיר המצטרפים אלי, ואני מאוד מקווה שנעשה זאת כבר בסיבוב הראשון. כל חיי הייתי מפקד ולוחם. אני מסמן מטרה ומשיג אותה".

מה התחזית שלך?
"התחזית שלי היא שבחמש השנים הבאות אני אמשיך להוביל את ראש העין להיות עיר העתיד של ישראל, עם מערכת החינוך הטובה בישראל, עם תחנת רכבת חדשה ומחלפים שנבנים ביציאות מהעיר. עיר יפה ומטופחת, עיר קהילתית, תומכת ומכילה, ללא קווי מתח החוצים את העיר, עיר שתשמור על האופי המיוחד שלה עם מורשת ועבר מפואר לצד עתיד מבטיח".

 

"מהרגע הראשון בו אבחר למען התושבים וקידום העיר"

חנוך עוז, ראש רשימת "כולנו הליכוד"

חנוך עוז. צילום יח"צ

צילום: יח"צ

כמה זה עלה לך?
"תנועת הליכוד ממנת את הבחירות עבורנו".

במאה מילים, למה לבחור בך?
"חונכתי לאהבת אדם ועזרה לזולת. אני אוהב את העשייה הציבורית, בעל רגישות לצורכי התושבים, צעיר, דינמי ובעל ניסיון וידע מוכח במישור המוניציפלי. אני מכיר את מפת הצרכים בעיר, מבין ומקושר למשרדי הממשלתי, לכנסת ישראל ואלו תנאים הכרחיים לגיוס משאבים להעצמת התושבים והעיר. כיהנתי בהתנדבות שנים רבות כמעט בכל תפקיד אפשרי כחבר מועצה. אני זוכה לאהדה ותמיכה גדולה מצד קהלים רחבים בעלי אופי דתי, חילוני, מסורתי, ותיקים, חדשים, נשים וגברים. מועמדתי נתמכת בגיבוי מלא על ידי מפלגות הליכוד וכולנו. אני עומד בראש רשימה המורכבת מחברי מועצה מכהנים ובעלי ניסיון רב בתחום המוניציפלי. מהרגע הראשון בו אבחר אפעל למען התושבים וקידום העיר".

מהי נקודת השיא של הקמפיין שלך?
"אני מכהן כבר שנים בשליחות הציבור והשיאים שלי אינם בקמפיינים אלא במעשים שבזכותם אני זוכה לאהבה ותמיכה גדולה מאוד מצד התושבים, דבר שמביא אותי לחוויית סיפוק וריגוש כל פעם מחדש".

מה תעשה ביום שאחרי, אם לא תנצח?
"כל חיי אני בעשייה הציבורית, נולדתי בבית כזה, בעזרת השם ובעזרת התושבות והתושבים אנצח ואמשיך ביתר עוז לשרת את הציבור במסירות ובנאמנות כפי שעשיתי לאורך כל שנות חיי".

מה התחזית שלך?
"אני סומך על ציבור הבוחרים בראש העין שישכילו להצביע בקלפי בעד מועמדתי כמועמד המתאים ביותר לראשות העיר ורשימת 'מחל' למועצת העיר. אני פונה לציבור הבוחרים לא להאמין לסקרים. כל מועמד שמשלם עבור סקר דואג להראות במקום הראשון או מגמות מכוונות . סקרים אלו נועדו להשפיע על תודעת הציבור באופן מטעה. אני מרגיש את השטח שרוצה להביא לשינוי ומהפך לכן אני מאמין בניצחון שלי בעזרת השם לטובת התושבים והעיר".

 

"אני מרגישה את השינוי באוויר"

יוכי פנחסי-אדיב, ראש רשימת "ראש העין של כולם"

יוכי פנחסי אדיב. צילום אילן חתוכה

צילום: אילן חתוכה

כמה זה עלה לך?
"אני רצה כסיעת 'ראש העין של כולם' הנתמכת על ידי מפלגת העבודה".

במאה מילים, למה לבחור בך?
"כיהנתי בתפקידים בכירים בראשם מנהלת המכללה הטכנולוגית באוניברסיטת אריאל. אני עומדת בראש פורום המכללות הטכנולוגיות. בכוונתי לפעול לטובת מיצובה של העיר, אופייה ויופייה, ולייצר יכולת משיכה וגאווה ייחודית לה. אפעל מול משרדי הממשלה, לתקן מיסודו את הסכם הגג הפוגע בעיר בכל תחומי החיים, בדגש על בעיות התחבורה והתשתיות הציבוריות. אעמוד על פיתוח מהיר ומינוף של אזורי תעשייה מסחר ותעסוקה ואתן דגש על החדשנות והקהילתיות, המפתח להצלחה – בספורט, בבילוי, ובאיכות סביבת חיינו. לאחר שאבחר, אדרוש את ההבטחות שניתנו עם חתימת הסכם הגג, ארתום למאבק את כל התושבים ואסביר שזו העת לפעול ביחד. עלינו להילחם על הבית, לא במי שיושב בו".

מהי נקודת השיא של הקמפיין שלך?
"כל יום אני חווה נקודת שיא כשאני פוגשת את התושבים החמים. הפגישות עם האנשים במהלך היום מחזקות אותי ונותנות לי את התחושה שהעיר בשלה ודורשת שינוי".

מה תעשי ביום שאחרי, אם לא תנצחי?
"ראשית אני מאמינה בשינוי ובניצחון. נכנסתי למערכת הבחירות הזו כי העיר והתושבים חשובים לי. גם אם התושבים יגידו את דברם לא אזנח את הדרך שבה בחרתי. אמשיך לשרת את תושבי העיר ולהילחם עבורם בכל מקום שלו אני אדרש".

מה התחזית שלך?
"אני מרגישה את השינוי באוויר ובטוחה בניצחון שלי ושל סייעת 'ראש העין של כולם' ושתושבי העיר יבחרו לפתוח פרק חדש בסיפור המופלא של העיר ואני אהיה זו שתוציא את הסיפור לפועל".

 

 "אני כאן למען העיר ולמען התושבים"

רז שגיא, ראש רשימת "התחדשות ראש העין"

ME-H-C-רז-שגיא.jpg

כמה זה עלה לך?
"עוד מוקדם לדעת, קמפיין עולה מאות אלפי שקלים".

במאה מילים, למה לבחור בך?
"לפני חמש שנים החלטתי להתמודד לראשות העיר. מאז קבלת ההחלטה, שיניתי את מסלול חיי כדי להגיע לתפקיד הכי מוכן שאפשר. נכחתי בישיבות מועצה, שימשתי כמנכ"ל חברה כלכלית בית אריה ולאחר מכן כמנכ"ל ישוב , ביקרתי בערים ונפגשתי עם נבחרים ופקידים כדי להביא פתרונות ישימים שיובילו את העיר הזאת קדימה. אני אדם של אנשים, מקשיב ומתנדב בכל רגע פנוי. אני כאן למען העיר ולמען התושבים. אני איש עשייה שעובד 18 שעות ביום ומאז תחילת המסע קיימתי 175 חוגי בית, 734 פגישות אישיות, 97 מפגשי גינות, כך שזכיתי במהלכו באלפי חברים חדשים וגם במאות פעילות ופעילים שלמענם שווה כל המאמץ. יחד ננצח".

מהי נקודת השיא של הקמפיין שלך?
"נקודת השיא תהיה יום הבחירות".

מה תעשה ביום שאחרי, אם לא תנצח?
"בכל מקרה, אכבד את החלטת הבוחרים ואמשיך לתרום לעיר הזו, כפי שעשיתי בשבע השנים האחרונות ועוד יותר".

מה התחזית שלך?
"בשל ריבוי המועמדים נראה בשלב זה שיתקיים סיבוב שני ורק בסיומו יקבע מי יהיה ראש העיר הבא של ראש העין. אנחנו פועלים במרץ בכדי לנסות ולחסוך לכולנו סיבוב שני יקר ומיותר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר