עיריית ראש העין
עיריית ראש העין

לגזור ולשמור לאחרי הבחירות: כל ההבטחות של חברי המועצה הבאים של ראש העין

חברים ב-14 רשימות יתמודדו על 17 מקומות במועצת העיר הבאה של ראש העין. מי הם, ומה הם מבטיחים לתושבים?

פורסם בתאריך: 29.10.18 10:14

"שמירה על כבוד המקום וכבוד התושב"

מיכאל-מלמד

מיכאל מלמד

הרשימה: "חי-יהדות התורה" בראשות מיכאל מלמד.
האותיות: חי.
שלושת המקומות הראשונים: מיכאל מלמד, מתי יצחק ויאיר דעוס.
ההבטחות: הרשימה תפעל לשמור על הסטטוס קוו, שמירה על צביון הדתי של העיר, תפעל לקדם את כלל האוכלוסייה בכל התחומים חינוך רווחה ועוד. מיכאל מלמד: "נציגי הסיעה, הם נציגים בעלי ניסיון רב בתחום המוניציפלי ואנחנו נמשיך לפעול למען תושבי העיר מיתוך רגישות אהבה, שמירה על האינטרס הציבורי, כבוד המקום וכבוד התושב".

"חברה שוויונית וחופש דת"

בנימין עודני צילום אבי גמליאל

בנימין עודני. צילום אבי גמליאל

הרשימה: "חש"ב — חייבים שינוי במועצה" בראשות בנימין עודני.
האותיות: זן.
שלושת המקומות הראשונים: בנימין עודני, שלומי שמעוני ועמית קורן.
ההבטחות: עודני, פעיל חברתי בתחומים רבים בעיר, ממקימי פורום נגישות בעיר וכיהן כיו"ר מנהלת גבעת הסלעים. מתוך רצון להרחיב את פעילותו לרמה המוניציפאלית בעיר הקים את הסיעה החברתית המורכבת מתושבים שהתגייסו בהתנדבות כדי להשפיע. הסיעה לא נתמכת על ידי שום גורם פוליטי ומטרתה להיכנס לקואליציה ולהוות גורם משפיע בתהליכים לטובת התושבים ומתכוונים לפעול בנושאים החברתיים, בתחום החינוך ובשיפור השירות לתושב בתחומים השונים. בנימין עודני: "אנו רואים חשיבות עליונה בשינוי הרכב המועצה להרכב שייצג את התושבים במידה שוויונית וצודקת לפי השינויים הדמוגרפים שחלו בעיר. נפעל למען חברה שוויונית וחופש דת ובמקביל גם פתיחת מקומות בילוי ובריכה בשבת באזורים שלא יפריעו למגזר הדתי".

"לזכור את דור העתיד"

יוכי פנחסי אדיב. צילום אילן חתוכה

יוכי פנחסי אדיב. צילום אילן חתוכה

הרשימה: "ראש העין של כולם" בראשות יוכי פנחסי אדיב.
האותיות: רק.
שלושת המקומות הראשונים: יוכי פנחסי אדיב, עו"ד ארנון בן עמרם וד"ר אבי שריד.
ההבטחות: הרשימה של פנחסי אדיב באה לתת מענה לפסיפס האוכלוסיות בעיר ופנחסי אדיב, הציבה לעצמה כמטרה לקדם ערכים כמו קידמה, יושרה, נתינה, יזמות, רוח התנדבות וניסיון מוכח בעולמות הפוליטיים והחברתיים.
יוכי פנחסי-אדיב: "בראש העין יש הרבה דברים שחשוב לטפל בהם, אך עלינו לזכור גם את דור העתיד של העיר. אקים מרכזי תעסוקה שייתנו מענה לתושבי העיר וביניהם צעירי העיר לחיילים המשוחררים ולסטודנטים. תנועות הנוער יהיו חלק מהיסודות עליהם יושתת החינוך הבלתי פורמלי. מרכזי הבילוי והספורט ייפתחו וייתנו מענה למשיכה לתושבי ערים מסביב ולכלל תושבי העיר ולצעיריה, המבקשים לבלות ללא נסיעה מחוץ לעיר. בתקופת כהונתי אשמר את הדור הצעיר בראש העין ולא אבריח אותו כפי שקרה בחמש השנים האחרונות".

"הגברת הנוכחות הנשית"

אורנה צאייג

הרשימה: "אורנה צאיג הקול שלך במועצה" בראשות אורנה צאיג.
האותיות: צ.
שלושת המקומות הראשונים: אורנה צאיג, עו"ד אופיר כהן ואילה יצהרי.
ההבטחות: הסיעה מייצגת מעורבות, התנדבות ועשייה בקהילה.
אורנה צאיג: "אני שואפת להביא שיח חדש למועצת העיר של אחדות ושיתוף פעולה. מאמינה בחשיבות הקול הנשי בשולחן מקבלי ההחלטות. נפעל להגברת הנוכחות הנשית במוקדי קבלת החלטות בעיר, בקידום הרעיון של 'עיר שוויונית' וביצירת שינוי בתחומי חברה וקהילה. אני מאמינה בשיתוף תושבים ותפעל להקמת מנהלות שכונות משמעותיות ומשפיעות".

"להצמיח את העיר"

ישי אדוארד. צילום סיון פרג'

ישי אדוארד. צילום סיון פרג'

הרשימה: "ראש העין בראש" בראשות ישי אדוארד.
האותיות: ני.
שלושת המקומות הראשונים: ישי אדוארד, טל עובדיה וגיא אליהו.
ההבטחות: החזון של אדוארד וחברי סיעתו היא שראש העין בגודלה תהיה עיר חדשנית ומתקדמת, מטפחת את דור העתיד, קהילתיות ומשפחתיות שייכות ומעורבות, שהקהילה העירונית תהא מלוכדת והטרוגנית אשר צרכיה מסופקים באופן מיטבי לכלל מגזריה. עוד הם מציניים שהם מתכוונים לשמור את מורשת דור המייסדים ולטפחה וכן שהרשות תתנהל במנהל תקין תוך שמירה על שקיפות. ישי אדוארד: "יש לי תכנית כיצד להצמיח את ראש העין ולהפוך אותה לאבן שואבת לתושבים אשר ירצו לגור בה בשל השירותים המעולים, הקהילתיות הפסיפס האנושי היפה שבה ולא רק בשל מחירי הנדל"ן האטרקטיביים".

"ראש העין חייבת להוביל"

בנגה בית אור צילום אילן חתוכה

בנגה בית אור. צילום אילן חתוכה

הרשימה: "אחדות ועשייה" בראשות בני (בנגה) בית אור.
האותיות: בנ.
שלושת המקומות הראשונים: בני (בנגה) בית אור, איתי ונה, אבישי גמליאל.
ההבטחות: הרשימה משלבת תושבים מכל חלקי העיר, צעירים ומבוגרים, רבים מהם מעורבים כבר שנים רבות בעשיה ציבורית בראש העין בתחומים המרכזיים והחשובים כמו חינוך, תחבורה ועתיד העיר. מחצית מחברי הרשימה הן נשים. בני (בנגה) בית אור: "החלטתי להתמודד לראשות העיר משום שאני אוהב אותה, אני חרד לה וחשוב מכל – אני מאמין שניתן להפוך את ראש העין לעיר מדהימה ראש העין חייבת להיות עיר מובילה בישראל ותושבי ראש העין זכאים לקבל את השירות הטוב ביותר בכל תחום".

"פועלים לקיים את צוואת מר"ן"

me-h-b-יעקב-אדמוני-צילום-שטרן

יעקב אדמוני. צילום שטרן

הרשימה: "ש"ס" בראשות הרב יעקב אדמוני.
האותיות: שס.
שלושת המקומות הראשונים: יעקב אדמוני, דורון אמסלם ויעקב ישראל עגיב.
ההבטחות: סייעת ש"ס פועלת לאורך השנה לקיים את צוואתו של מר"ן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל ולשמור על ציביונה של ראש העין. יעקב אדמוני: "זו השנה השלישית שהמחלקה לתרבות וחינוך תורני פועלת למען כלל התושבים במגוון תחומים. זו הקדנציה השלישית שהמחלקה פועלת למען כלל התושבים במגוון תחומים: החינוך, תשתיות במוסדות החינוך, תרבות ושרותי הדת עזרה לזולת הקמת מקוואות ובתי כנסת וכן המועדון התורני אף הוא נחשב לאחד מההישגים החשובים בקדנציה הנוכחית. לאורך השנים האחרונות אירועי התרבות התורניים עברו שדרוג ומיועדים לכלל הגילאים בעיר ומערך שיעורי התורה כמעט והוכפל ונוספו לו תקציבים וזה לצד נופש לנשים, טיולי באתרי קודש, מורשת ועוד. עם בנייתם של המתחמים החדשים ואכלוסם נתנו מענה לצרכי התושבים ואף נפתחה שלוחה של המועדון התורני עם תוכנית חוגים לכל הגילאים בשכונת פסגות אפק ההיענות לצרכי התושבים שירותי דת וקהילה היא בראש מעייננו ועוד היד נטויה ואנחנו מתכוונים להמשיך לבנות בתי כנסת ומקוואות בשכונות החדשות".

"לתת אמון בעשייה מהשטח"

בני אנניה. צילום רפאל שחרי

בני אנניה. צילום רפאל שחרי

הרשימה: "באנו" בראשות בני אנניה.
האותיות: ק.
שלושת המקומות הראשונים: בני אנניה, אור מעודה תורכיה ואלירן אחרק.
ההבטחות: הסיעה מורכבת מקבוצת צעירים משפיעים ומעורבים בחיי העיר שבאו להפוך חלומות של טוב משותף למציאות, לקחת אחריות על העיר ולהבטיח את עתידה של ראש העין כעיר יצירתית, תוססת וסובלנית. התנועה עשתה זאת ללא תמיכה פוליטית מאף מפלגה או בעל הון, אלא רק בעזרתם של אנשים שהעיר ראש העין חשובה להם, תושבים מכלל קשת האוכלוסיות והתרבויות. הסיעה שמה דגש על החיבור בין קהילות לפוליטיקה ובין שותפות לעשייה, מאחר שרק כך, תוך עשייה חברתית, אפשר להצעיד את העיר קדימה. בני אנניה: "כמי שבא מתוך המערכת, ראיתי איך הדברים עובדים מבפנים, מי מקבל תקציבים ומי לא, איך מחלקים את העוגה התקציבית בצורה לא נכונה, איך סדר העדיפויות משתנה בהתאם לפוליטיקה הפנימית. שימו לב מי יושב כרגע בשולחן מקבלי החלטות – כאלו שיש מפלגה מאחוריהם או בעל הון או כאלה שהסתדרו בחיים. לאנשים שבאים מהשטח קשה מאוד להיכנס לשולחן מקבלי ההחלטות, עכשיו אתם תחליטו למי לתת את האמון לחמש השנים הבאות".

"להעיר את העיר מהשינה"

me-h-c-עומר-שכטר--צילום-זיו-שדה

עומר שכטר. צילום זיו שדה

הרשימה: "מרצ מקומי" בראשות עומר שכטר.
האותיות: מרצ.
שלושת המקומות הראשונים: עומר שכטר, מיכל סופרין-דיסטניק ושלום מעוז.
ההבטחות: הסיעה חרטה על דגלה לפעול למען עיר חופשית ופתוחה, שנותנת מקום לכל הקהילות החיות בה. הרשימה פועלת לטובת בני הנוער, הצעירים והזוגות הצעירים בעיר כדי להעיר את ראש העין ולהפוך אותה מעיר שישנים בה לעיר שחיים בה. הרשימה, מתחייבת לפעול כדי לשנות את חוק-העזר העירוני באופן שיאפשר לבעלי עסקים לפתוח בסופי-השבוע, התנגדה לבניית המגה-מקווה והתנועה פועלת אקטיבית לטובת שוויון מגדרי וכנגד מגמות שמרניות אשר רווחות בעיר בשנים האחרונות. עומר שכטר: "מרצ מקומי מהווה הבית לכל מי שרוצה לקחת את העיר הזאת קדימה, לכל מי שרוצה להעיר אותה מהשינה העמוקה שהיא שורה בה, לכל מי שחושב שהעיר הזאת צריכה להיות עיר חופשית, עיר שמקבלת את כל הצבעים והגוונים בתוכה, עיר שיודעת לתת מענה לכל הקהילות שבתוכה. יש לנו בית גדול ומאוחד, עם קבלות ורזומה ארוך ואנשי עשייה, אנחנו הבית של הציבור".

"הגינות, יושר ושקיפות"

חנוך עוז. צילום יח"צ

חנוך עוז. צילום יח"צ

הרשימה: "כולנו הליכוד" בראשות חנוך עוז.
האותיות: מחל.
שלושת המקומות הראשונים: חנוך עוז, רזיאל אחרק ואיתן תם.
ההבטחות: את הסיעה איחד חנוך עוז, מ"מ וסגן ראש העיר, יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה ויו"ר אגף רווחה המתמודד לראשות העיר. בסיעה נציגים מטעם: הליכוד, כולנו, סיעת הצעירים והסיעה הספרדית חרדית "מסורת ועשייה" . מבחינת עוז, החינוך נמצא בראש סדרי העדיפויות שלו והסיעה מסבירה שהשקעה בהון האנושי, היא החיונית ביותר לעתיד. עוד הוא מבטיח שירות יעיל ומתקדם לתושבים, בניית מרכזי עסקים, מסחר ובילוי ושוויון חברתי ומגדרי בין כל חלקי הקהילה. חנוך עוז: "המוטו שלי הוא חינוך מגיל הגנון, לשמירת איכות החיים והסביבה, פיתוח וביסוס פרויקטים של קיימות בעיר, הגינות, יושר ושקיפות. לי זה מובן מאליו".

"סדר עדיפויות חדש"

שלום בן-משה. צילום זאב שטרן

שלום בן-משה. צילום זאב שטרן

הרשימה: "לב" בראשות שלום בן משה.
האותיות: לב.
שלושת המקומות הראשונים: שלום בן משה, סיגל טל לוי ושלומי נזר.
ההבטחות: רשימת לב אחד בשביל כולם, נבחרת של תושבים שהם מנהיגים בקהילות ובשכונות שלהם. הרשימה מגוונת עם נציגות לכל חלקי העיר. שלום בן משה: "כאשר נבחרתי לתפקיד לפני חמש שנים, עמדתי מול התושבים והבטחתי להם שאת עתיד ראש העין נקבע רק אנחנו ולא ניתן לאף אחד לבנות ולתכנן את העיר בלעדינו. אמרתי וגם עשיתי, בנחישות ובאחריות, מול משרדי הממשלה, החזרתי את התכנון והביצוע לידי העיריה וקבעתי סדר עדיפויות חדש בראש העין שהכל מתחיל ומסתיים בחינוך".

"לחלץ את העיר מהפקק"

עומר רצון ואלכס קפלונוביץ

עומר רצון ואלכס קפלונוביץ

הרשימה: "הכי קרוב לתושב" בראשות עומר רצון ואלכס קפלונוביץ.
האותיות: א.
שלושת המקומות הראשונים: עומר רצון, אלכס קפלונוביץ ועו"ד דקלה ליטבק. (בסיעה לא מוכנים להגדיר מי במקום הראשון ומי בשני ומסרבים לומר אם תהיה רוטציה ביניהם. "לא רלוונטי מי מקום ראשון ואותנו זה לא מעניין. אנחנו רצים למועצת העיר ביחד", נמסר).
ההבטחות: הסיעה מורכבת מפנים חדשות מכלל שכונות העיר ומחברת תושבים ותיקים עם חדשים, עולים עם צברים. עומר רצון ואלכס קפלונוביץ: "במשך חמש שנים פעלנו כבולדוזרים בעשייה למען הציבור בתחומי הספורט, תרבות, קהילה ופנאי והגן הלאומי ואנו מתכוונים להמשיך לפעול גם בחמש השנים הקרובות, במטרה להמשיך ולקדם את איכות החיים בעיר. פעלנו לשיפור תשתיות המשפחות את איכות החיים של התושבים ונדרוש שהסיעה תקבל אחריות בתחום התשתיות והתנועה רק כי לנו יש תכנית לחץ את ראש העין מהפקק".

"לשמור על אינטרס התושבים"

יחצ תמונה עדי אביני מעודכנת

עדי אביני. צילום יח"צ

הרשימה: "הבית שלנו", בראשות עדי אביני.
האותיות: טב.
שלושת המקומות הראשונים: עדי אביני. עופר גבאי ובועז גדקא.
ההבטחות: הסיעה מורכבת מרשימה מגוונת של אנשי עשייה שהוכיחו עצמם בפעילות ציבורית למען כלל תושבי ראש העין, כשהמטרה העיקרית שלהם היא לשמור על ראש העין אחת. עוד שמים בסייעה את כל נושא החינוך הערכי הפורמלי והבלתי פורמלי, מצוינות חינוכית, מנהיגות ותרומה לקהילה, שמירה על צביונה של ראש העין ועל הערכים היהודיים תוך דיאלוג מתמיד עם כלל הציבור ויצירת חיי קהילה פעילים מתוך חיבור ואחדות. עדי אביני: "הנבחרת בראשותי מייצגת את כלל ראש העין ונמצאים בה נציגי השכונות החדשות, הוותיקות, דתיים, חילונים וחרדים. זו ראש העין שלנו – מגוונת אך מאוחדת ואת בשורת האחדות אנו מביאים אתנו, נשמור עליה בכל מחיר. המשימה בפניה אעמוד בקדנציה הנוכחית היא אחת: לשמור על האינטרסים של תושבי העיר – בעלי הבית האמתיים של העיר".

"האינטרס הציבורי יקודם"

ME-H-C-רז-שגיא.jpg

רז שגיא

הרשימה: "התחדשות ראש העין" בראשות רז שגיא.
האותיות: זך.
שלושת המקומות הראשונים: רז שגיא, משה בן טובים ואילן אפלבוים.
ההבטחות: צוות הפעולה של רז שגיא, מונה תושבים מכל שכונות העיר ועל סדר יומה נושאי החינוך, תחבורה וחניה. שיפור השכונות הוותיקות, פיתוח פארקים ומוסדות ציבור, הקמת מוסדות ומבני ציבור, חיזוק הכלכלה והעסקים בעיר, פיתוח תיירות, תמיכה במגוון האוכלוסיות המרכיבות את העיר והקפדה יתרה על ניקיון וביטחון. רז שגיא: "ראש העין נמצאת בנקודה קריטית בה יקבע עתידנו לעשורים הבאים. אני כאן לדאוג שהאינטרס הציבורי יקודם והעיר תנצל את הפוטנציאל הקיים בה. בעזרת הניסיון שצברנו, אני וכל יתר חברי רשימת 'התחדשות' ובעזרת הציבור, ביום הבוחר, אני סמוך ובטוח שנצליח להשיג את ההתחדשות המיוחלת לה העיר ראויה. יתרה מזאת, נשיג זאת תוך שיתוף מלא של התושבים בהחלטות המשפיעות על חיי כולנו והקפדה על אמות מידה נקיות וענייניות בניהול העיר, למען עתיד ילדינו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר