ישי אדוארד, שלום בן משה. צילומים עמיר גרון, שרית צרפתי
ישי אדוארד, שלום בן משה. צילומים עמיר גרון, שרית צרפתי

ישי אדוארד חבר לשלום בן משה. הוסכם כי ימונה לאחראי על תכנון ובנייה בעיר

המועמד לראשות העיר, שלום בן משה, מקבל חיזוק מכיוונו של ישי אדוארד שהכריז על תמיכתו בו. רק לאחרונה אמר אדוארד: "די, נמאס, רוצים ראש חדש"

פורסם בתאריך: 7.11.18 11:08

ישי אדוארד הכריז אתמול על תמיכתו בשלום בן משה לראשות העיר בסיבוב השני של הבחירות המוניציפאליות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב.

אדוארד, שהתמודד בסיבוב הראשון ולא הגיע לשני המקומות הראשונים מהם עולים לסיבוב השני, אמר על פי ההסכם הקואליציוני הוא ימונה לאחראי תכנון ובניה בעיר. "אני שמח לבשר לכם על האיחוד ביני לבין שלום בן משה, וזאת לאחר שבחנתי מה הטוב ביותר לעיר הזאת", אמר אדוארד. "הגעתי להסכמה עם ראש העיר שאני ימונה לאחראי תכנון ובניה בעיר, תחום שאני עוסק בו מזה שני במשרדי כעורך דין. אני בטוח שהשילוב יהיה מוצלח ויוביל לניצחון שלנו בשלב השני של הבחירות. אני מבקש מתושבי העיר לתמוך במהלך ולתמוך בשלום בן משה לראשות העיר. אני מבטיח לכם שהקדנציה הזאת תהיה טובה מקודמתה".

המהלך גרר תגובות חיוביות ושליליות. בעוד היו מי ששמחו על כך אחרים טענו כי רק לאחרונה פרסם אדוארד סרטון בו הוא יוצא נגד בן משה באומרו "די, נמאס, רוצים ראש חדש". בפרסום אחר שלו כתב: "שלום, תודה. הגיע הזמן להתקדם. 83 אחוז מתושבי ראש העין רוצים ראש חדש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר