מימין: איתי ונה, בני (בנגה) בית אור, שלום בן משה וישי אדוארד
מימין: איתי ונה, בני (בנגה) בית אור, שלום בן משה וישי אדוארד

תמיכה מפתיעה בבן משה: בני (בנגה) בית אור קורא לתומכיו להצביע לראש העיר

למרות שלאחרונה אמר עליו שכשל בניהול העיר, בית אור קורא לתומכיו להצביע לבן משה: "הקריאות לחלוקת העיר הביאו אותי ואת בן משה לאחר שיחות ארוכות לשותפות מחודשת מתוך כבוד הדדי למען אחדותה של העיר"

פורסם בתאריך: 12.11.18 17:54

24 שעות לפני פתיחת הקלפיות בסיבוב השני בראש העין, בני (בנגה) בית אור הודיע היום על תמיכתו בשלום בן משה לראשות העיר.

בנגה, שהיה ממלא מקומו של בן משה במהלך הקדנציה האחרונה והתפטר בשל חילוקי דעות עמו ציין היום: "הייתה לי מטרה ורצון לשרת אתכם כראש העיר ולצערי לא עלה בידי להשלים מטרה זו. הקריאות לחלוקת העיר הביאו אותי ואת בן משה לאחר שיחות ארוכות לשותפות מחודשת מתוך כבוד הדדי למען אחדותה של העיר. אני חש חובה להודיע בפומבי על עמדתי ולהצהיר בזאת שאני רואה בראש העיר שלום בן משה כמועמד המועדף להוביל את ראש העין לקראת העתיד. אני פונה אל חברי, אל התושבים שתמכו בי ואל תושבי העיר להצביע מחר לשלום בן משה לראשות העיר".

 

מאז סיים בנגה את תפקידו בממלא מקומו של ראש העיר, הוא התבטא באופן לא פשוט נגד ראש העירייה בן משה. כך למשל, בראיון לעיתון מלאבס ראש העין לפני מספר שבועות אמר: "ראש העיר הנוכחי נכשל בניהול העיר בחמש שנים שעברו, והסכנה הגדולה היא שהוא ימשיך בשעה שהעיר מכפילה את עצמה. בסופו של דבר ההכרעה תהיה בין שנינו, ואני יודע שרבים מייחלים למהפך בראש העין".

אל בית אור מצטרף גם איתי ונה, שהתמודד אף הוא לראשות אך פרש לפני הסיבוב הראשון ואף לא נכנס למועצת העיר. בשבוע שעבר הכריז גם ישי אדוארד על תמיכתו בשלום בן משה, בעוד שחנוך עוז וסיעת באנו הכריזו בגלוי על תמיכתם ברז שגיא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר