צהרון. צילום תומר אפלבאום
צהרון. צילום תומר אפלבאום

פורים: הילדים יצאו ב-12 ויחזרו כעבור שעתיים לצהרון. ההורים: "זה לא הגיוני"

ההורים, אובדי העצות, טוענים שכעת הם צריכים לסיים את יום העבודה שלהם מוקדם יותר. הפיתרון: אם בעירייה ירכזו את המסיבות ליום אחד במקום בלב יסכימו להקדים את הצהרון ל-12:00

פורסם בתאריך: 24.2.19 14:25

הורים לילדי הגנים בראש העין מתלוננים על כך שהשנה בחג הפורים הגננות יכולות לקיים את מסיבות הפורים באיזה יום שיבחרו בשבוע (במקום רק בימי שישי כבעבר). הבעיה היא שכיוון שביום המסיבה הלימודים בגנים מסתיימים בשעה 12:00, אך הצהרונים אמורים להתחיל רק בשעה 14:00 – נוצר חלון של שעתיים מרגע סיום הגן ועד תחילת הצהרון. במקום בלב אומרים כי הם פנו לעירייה במטרה שירכזו את כל המסיבות בגנים ביום אחד, ואז באופן חד פעמי הם יקיימו את הצהרון מ-12:00 ועד 17:00, ובכך תיפטר הבעיה.

ההורים, אובדי העצות, טוענים שכעת הם צריכים לסיים את יום העבודה שלהם מוקדם יותר. "על מנת שאוכל להוציא את הילד בשעה 12:00 אני צריכה לסיים את העבודה בשעה 11:00", אומרת אימא לילד בגן. "וזה אחרי ששמתי אותו בגן והגעתי עם הפקקים רק לקראת השעה 9:00. לא מובנת לי חוסר המחשבה הזו".

אם אחרת מוסיפה: "השנה כל גננת יכולה לבחור לעצמה את היום שהיא חוגגת את המסיבה אצלה בגן, ואולי מפה נוצר הבלגן. אחרי שהתלוננו, אמרו לנו שיכול להיות שהצהרון יתחיל בשעה 12:00 ויסתיים בשעה 15:00, אבל גם זה מבחינתנו לא נותן מענה, כי מי יכול לסיים לעבוד בשעה 14:00 בשביל להגיע בזמן לעיר להוציא את הילד?".

תגובת העירייה: "בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד החינוך, לא ניתן לחייב את כל הגננות לרכז את מסיבות הפורים ליום אחד. על אף זאת, מחלקת גני ילדים ביקשה מהגננות לעדכן האם הן מקיימות את המסיבות ביום שישי. בגנים בהם לא יתקיימו המסיבות ביום שישי, ייבחן מתן מענה בצהרונים בין השעות 12:00 עד 17:00 ע"י מקום בלב".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך עומר שכטר: "אגף החינוך מחויב לפעול על-פי חוזר מנכ"ל משרד החינוך ולא יכול להורות לגננות בניגוד אליו. בשנים האחרונות מקום בלב הפעיל את הצהרונים בימים שונים, תוך התחשבות מלאה בכללי משרד החינוך. אני מצפה מהתאגיד לנהוג באופן דומה גם השנה".

במקום בלב הסבירו שהם פנו לאגף החינוך בבקשה לרכז את כל מסיבות הפורים ביום אחד וכך יוכלו לתת מענה לכל ההורים. לטענתם ללא שיתוף פעולה של אגף החינוך, הם לא יוכלו לתת מענה משעה 12:00 בצהריים.

תגובת עיריית ראש העין תובא לכשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שרון

    לפני שכותבים כזו כתבה, ראוי לבדוק את הפרטים, כתבה רשלנית ביותר.
    על פי חוזר מנכ"ל משרד החינוך, אשר קיים כבר שנים רבות! רשאית כל גננת לבחור יום לחגיגת פורים בגן. וכך עושות כל הגננות בארץ. זה בכלל לא עניין של העירייה או החלטה של העירייה. ובראש העין כך היה בשנים האחרונות. כמו כן זה ממש לא נכון שחגגו רק בימי שישי.

    מקום בלב עושה שרירים על חשבון ההורים כי אין לא רצון לממן את השעתיים על פני כמה ימים. שנה שעברה בראש העין מקום בלב השלים את כל הימים שחגכו פורעם בגנים.

  2. ם

    צריך לעשות את כל המסיבות בגניי עירייה ביום שישי
    גם חג פורים רוב ההורים לא עובדים ביום שישי

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר