נט פור יו צילום לקוח
נט פור יו צילום לקוח

מכללת Net4U | הבית שלך להצלחה

פורסם בתאריך: 22.8.18 23:02

אודות: מכללת Net4U הוקמה לפני כשלוש שנים ופעילה במגזר הפרטי, הציבורי והביטחוני. המכללה מכשירה למקצועות התקשורת, רשתות ואבטחת מידע ונותנת שירותי ייעוץ ופתרון תקלות תקשורת לחברות. המכללה הוקמה על ידי אידן חכימי ובן לוי. הלימודים במקום מתקיימים בעברית ובשעות אחר הצהריים והערב ואין צורך בידע מקדים, בנוסף הלימודים מתקיימים בכיתות קטנות של 8-12 תלמידים בכיתה עם יחס אישי שניתן גם מעבר לשעות הלימודים "הרמה של הקורסים שלנו מאוד גבוהה והרבה מעבר לקורסים הסטנדרטים שניתן למצוא בשוק." מסביר אידן (מייסד המכללה) שמציין שמעבר ללימודים המקצועיים הם נותנים את הערך הנוסף של החיים האמתיים והידע העיוני והמעשי שמחפשים בשוק העבודה "בנוסף במכללה יש אווירת לימודים מאוד טובה, התלמידים מקבלים חוברות ואת כל החומר המקצועי וכן החנייה במקום חינם".
מחיר: "המחיר שלנו, נחשב כיום למחיר הזול ביותר בארץ לקורסים מסוג זה, ללא פגיעה בתוכן הנלמד." מציין אידן "הקמנו את המכללה, לאחר שנתקלנו ברמה המקצועית במכללות אחרות וחשבנו שניתן לתת רמה גבוהה יותר על מנת להוציא את הדור הבא של אנשי הרשתות ואנשי ההייטק , במחיר לכל כיס." אידן מוסיף שניתן לחלק את התשלום בצורה נוחה ובמידת הצורך יש מלגות לימודים.
הצוות: אידן חכימי – מרצה בתחומי רשתות וירטואליזציה וענן , בן לוי – מרצה בתחומי רשתות, תמסורת ו-ISP. אליעד אביטבול – מרצה פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, אסף ששון – מרצה CCNA/CCNP "כל הצוות הם בוגרי יחידות טכנולוגיות מובחרות של בתחומי רשתות, סייבר וענן" מסביר אידן "ובעלי ניסיון הדרכתי של 4-7 שנים, בנוסך כל המרצים עובדים כיום בהייטק."

מכללת נט פור יו

מכללת נט פור יו

הקורסים:
CCNA Routing & Switching – קורס לימודי תקשורת ייחודי ומהפופולאריים ביותר כיום בעולם התקשורת נתונים. הקורס מעניק הסמכה על ציוד ניתוב ומיתוג של חברת Cisco System העולמית. במסגרת הקורס התלמידים יכירו מושגים ועקרונות מעולם התקשורת ואבטחת מידע.
הקורס מחולק לפן העיוני ולפן המעשי, תוך מתן רקע על טכנולוגיות חדשות בעולם ה-Networking.
משך הקורס: 25 מפגשי ערב. 100 שעות לימוד מלאות.
CCNP Routing & Swiching – קורס המשך להסמכות חברת CISCO, אשר מעניק הסמכה מתקדמת וברמה גבוהה יותר.
בקורס נלמדים תכנים עיוניים ומעשיים על כל עולם הרשתות נתונים, אבטחת מידע וארכיטקטורות רשת.
הקורס ברמה גבוהה ומעמיקה יותר מה-CCNA.
משך הקורס: 40 מפגשי ערב. 160 שעות לימוד מלאות.
Linux Administration – קורס אשר מכשיר להסמכות LPIC1/LINUX++ .
הקורס מעניק את הידע על כל עולם ה-UNIX/LINUX.
במסגרת הקורס התלמידים יכירו מושגים ועקרונות מעולם התקשורת/ עולם מערכות ההפעלה, בניית ארכיטקטורת IT בחברות הייטק, כתיבת סקריפטים בסיסיים בעזרת שפת bash ועוד. משך הקורס הינו 8 מפגשי בוקר- 48 שעות לימוד מלאות.
קורס פיתוח אפליקציות ל-Android בשפת Java- קורס לימודי פיתוח תוכנה ובניית אפליקציות לאנדרואיד, הקורס מעניק ידע עיוני ומעשי בשפת התוכנה Java אשר הינה השפה המובילה כיום בשוק התוכנה ועל ההרחבה לספריות ה-Android אשר מוביל כיום את השוק המתפתח והמוביל של הסטרטאפים. במסגרת הקורס התלמידים יכירו מושגים ועקרונות מעולם התוכנה, ילמדו את שפת Java תוך הכרת ספריות Android, ויתרגלו תכנות בסיסי ומתקדם ב-java והכרה מלאה של פלטפורמת ה-Android וספריותיה, כמו כן ילמדו בסיסי נתונים של SQL/NO-SQL.
משך הקורס: 40 מפגשי ערב. 160 שעות לימוד מלאות.
השמה להייטק: במכללה ישנה מחלקת השמה אשר עוזרת לבוגרי הקורסים השונים ולחיילים משוחררים מיחידות טכנולוגיות במציאת עבודה בשוק הייטק, בתחומי הרשתות, אבטחת מידע ועוד.
תהליך זה נעשה בעזרת ליווי אישי לאורך כל הדרך עד להשגת המשרה המבוקשת והכנה מקצועית לראיונות עבודה.
בנוסף עוזרים לבוגרים בכתיבת קורות חיים אשר יתאימו לעולם ההייטק בפורמט ייחודי לפי דרישות החברות הגדולות בשוק, ללא תוספת תשלום.

קישור לאתר Net4U

מכללת נט פור יו לוגו

פתח תקווה ז'בוטינסקי 100
074-7015845

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר