אצטדיון ראש הזהב. צילום: זאב שטרן
אצטדיון המושבה. צילום: זאב שטרן

חלמאים, נמאסתם! • הטור של אלמוג אופיר

משרד הספורט מאשים את ההתאחדות, שמאשימה את העירייה, שמאשימה את הנהלת האצטדיון. ומי נדפקת בסוף? מכבי, שנאלצת להחליף ביתיות

פורסם בתאריך: 23.11.17 12:38

1. מה לא נאמר על הביזיון הידוע גם ככדורגל הישראלי? ארבעה מגרשים לכל קבוצות ליגת העל ולרוב הקבוצות בלאומית, ומדי שנה גם הם בפגרת שזרוע. מצאו שם. אפילו הזרים כאן לא מצליחים להבין למה מפסיקים פתאום לשחק. מכבי מגיעה למשחק קריטי וחשוב אבל האצטדיון לא מוכן ונאלצים להחליף ביתיות. זה אמיתי? זה רציני? ברור שלא, אבל ככה זה כשכל אחד זורק את האחריות על השני.

משרד הספורט מאשים את ההתאחדות, שמאשימה את העירייה, שמאשימה את הנהלת האצטדיון. ומי נדפקת בסוף? הקבוצה כמובן. פשוט בושה וחרפה שהקבוצה הבכירה בעיר זוכה ליחס כזה מצד ראש העיר שממש לא במקרה מחזיק גם את תיק הספורט. חלמאות לשמה. גם מהמנהלת לא תגיע הישועה ובכל פעם שצריך ליטול יוזמה מתגלה חבורה לא מוצלחת. ואחר כך מתפלאים שנבחרות חובבניות מדלגות מעלינו בדירוג של פיפ"א.

 

2. וכן, למי ששכח, יש לנו משחק חשוב מאוד בשבת. קיווינו בבית, אבל ניאלץ להסתדר בחוץ. שאיש לא יטעה – מדבר בקרב תחתית לכל דבר ואף אחד כבר לא זוכר את ההצהרות הגאוותניות וחסרות הבסיס על פלייאוף עליון. אם מכבי רוצה קצת אוויר לנשימה, היא חייבת לחזור מעכו עם שלוש נקודות.

כל תוצאה אחרת תקרב אותנו בצעדי ענק לליגה השנייה ותעלה אצלי אישית חשש כבד לשנת הצהריים המתוקה של ימי שישי ב-15:00. כולי תקווה שהשחקנים והצוות המקצועי לקחו את עצמם בידיים במהלך הפגרה ויגיעו דרוכים כדי לאכול את הדשא. רק ניצחון יתקבל בהבנה, אין סרט אחר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כחול ותיק מבין דברים.יחיאל

    הבחירה בעיר.חה.חה חה.עים 100 אוהדים. תפסיקו לפנטז לא תגיעו לכלום.גם בעוד 100 שנה.חיים בהספניה.פ"ת.תישאר של הפועל ולא משנה באייזה ליגה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר