ניצחון חשוב. צילום: ניר קידר

מתנה מהצפון: 0:1 חשוב למכבי על הפועל עכו

השחקנים של שרון מימר לא הבריקו, אך שער עצמי של עבאדי פרחאת לקראת הסיום סידר שלוש נקודות חשובות ומרחק ביטחון מהקו האדום. עכו שיתפה שישה שחקנים זרים וצפויה לספוג הפסד טכני

פורסם בתאריך: 25.11.17 22:43

מכבי פתח תקוה יצאה לפגרת השזרוע אחרי שני הפסדים רצופים וידעה שכל תוצאה פרט לניצחון היום (שבת) בעכו יסבך אותה בתחתית. בפועל, השחקנים של שרון מימר לא הציגו משחק גדול אך נהנו משער עצמי של עאבדי פרחאת המקומי בדקה ה-82 כדי לחזור עם שלוש הנקודות. גם אם פרחאת לא היה כובש את השער העצמי, שלוש הנקודות האלו בכל מקרה היו מגיעות למכבי, אחרי שעכו שיתפה שישה שחקנים זרים במקביל במהלך המשחק וצפויה לספוג הפסד טכני.

 

כבר בדקה הראשונה עמראן אלקרנוואי פגש את המשקוף של צחי גיגי. שלוש דקות מאוחר יותר כבש לידור כהן לזכות מכבי, אך השער נפסל בצדק לאחר נגיעת יד של עידן אדהנני. מנור סולומון המשיך להיות האיש המסוכן בצד של מימר, כאשר היה קרוב לכבוש מספר פעמים. בדקה ה-82 הגיע כאמור השער של מכבי, אחרי פריצה של רישאר סומא שניסה להרים לרחבה, אך הכדור שלו פגע בבלם העכואי ונכנסה לרשת של רם שטראוס.

בעקבות הניצחון, הרביעי של מכבי העונה, עלתה הקבוצה למקום העשירי בטבלה עם 13 נקודות, מרחק שלוש נקודות בלבד מקרית שמונה השישית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר