מכבי פתח תקוה מול מכבי תל אביב
מכבי פתח תקוה מול מכבי תל אביב

כדור שינה: 0:0 חלש למכבי מול מכבי תל אביב

משחק מאכזב של שתי הקבוצות אפשר לספור את המצבים של שתיהן על כף יד אחת. מחאת הקהל הצהוב בשל מחירי הכרטיסים גרמה גם להיעדר אווירה. החמצת ענק לבריק

פורסם בתאריך: 11.12.17 23:05

בימים כתיקונם ייתכן שמכבי הייתה חותמת מראש על תיקו מול מכבי תל אביב,  אבל עם כדורגל כל כך חלש והזדמנויות בודדות שגם הן מקריות, אף אחת מהשתיים לא יכולה להיות  מרוצה מהתיקו המאופס הערב (שני)  שנעל בקול ענות חלושה את הסיבוב הראשון בליגת העל.
במכבי העמידו את מחירי הכרטיסים על 60 שקלים (לפני עמלה) מה שגרם לאוהדים הצהובים להדיר את רגליהם מהמושבה. בהיעדר כדורגל, ניתן היה לצפות לפחות לאווירה מהקהל של סגנית האלופה, אבל עם 3,500 צופים בלבד, גם התקווה הזו נגוזה.
כדורגל? עליו אין הרבה לכתוב. אבי ריקן מתוך הרחבה ואיתן טיבי במספרת מפתיעה היו יכולים לסגור עניין כבר בדקות הפתיחה, אבל צחי גיגי היה מוכן.  מנגד, הכדור היחיד שבעט לידור כהן לעבר השער במחצית הראשונה פגש  את מצלמת הרחף מעל השער.

רק בדקה ה-72 הגיע הכדור הראשון של התכולים למסגרת. מנור סלומון העביר רוחב משמאל ויניב בריק הגיע בתנופה וחייב היה לכבוש, אבל מ-5 מ' רשם החמצה מזעזעת והוציא את פרדראג ראיקוביץ' גדול. רומאריו פירס עוד סיפק בעיטה נוספת מרחוק בדקה ה-90 וזה מה שהיה למכבי למכור. תיקו שמשאיר אותה לא רלוונטית בתום השליש הראשון, חרף ההצהרות הלא ריאליות, כך מסתבר, על פלייאוף עליון בתחילת העונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר