גיא לוזון. צילום: זאב שטרן
גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

"גיא לוזון לא יאמן את מכבי פתח תקוה"

למרות הפער הגדול מהפלייאוף העליון וההפסד 2:0 להפועל חיפה, במועדון מבהירים כי המאמן שפוטר ממכבי חיפה לא ישוב הביתה. נשקלת אפשרות לטרייד בין גרגורי טאדה לג'ורדן פושה

פורסם בתאריך: 25.12.17 12:39

עם מרחק גדול של עשר נקודות מהפלייאוף העליון וטווח ביטחון של שמונה נקודות מהקו האדום, עושה רושם שמכבי מתחילה עניין בליגה, עוד לפני שחצתה את קו הסיום של שנת 2017. ברור לכולם שיש צורך בשינויים בסגל הקבוצה בחלון ההעברות, אבל במצב העניינים הנוכחי לא ברור עד כמה שינויים כאלה ואחרים רלוונטיים למקום בין שש הראשונות. ההפסד 2:0 להפועל חיפה רק המחיש פעם נוספת את הצרות בשני צדי המגרש – רכות בהגנה לצד מינימום מצבים ואפס כדורים למסגרת בהתקפה.

חרף הרינונים על מעמדו המעורער של המאמן שרון מימר, לצד הלחשושים על כך שגיא לוזון קרוב לשוב הביתה, בכירים במועדון מבהירים שאין דברים בגו. "גיא לא יאמן במכבי פתח תקוה", הבהיר בכיר במכבי. "יש לנו מאמן שמרוצים מעבודתו ואף שם לא רלוונטי כרגע. מעבר לזה, אנחנו לא חושבים שנכון לגיא להגיע למכבי ולא שהוא רוצה בזה". לגבי שחרורים כאלה ואחרים, בקבוצה שומרים על זהירות ומבהירים כי כל שם שנזרק לחלל האוויר הוא בגדר ספקולציה, אבל ברור כי הזרים היקרים שהובאו בקול תרועה ותרומתם מזערית צפויים לשלם את המחיר. השמות הבולטים הם הבלמים תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל, שלא נכלל בסגל בטענה שהוא פצוע, כמו גם הקשר סוטוריס ניניס שאמנם זכה סוף סוף ל-25 דקות לאחר תקופה ארוכה, אבל האכזבה ממנו שרירה וקיימת.

"ברור שאנחנו לא מרוצים מאיך שהקבוצה נראית והיא בעיקר לא מאוזנת", אמרו במכבי. "בעונה כזו עם הסגל הזה כנראה זה מה שאפשר ונצטרך לבצע מספר שינויים בינואר". כאן המקום להזכיר שוב שהעונה העמידו במועדון תקציב של כ-25 מיליון שקלים – הגדול בתולדות המועדון, מה שרק מעצים את גודל האכזבה.

בדרך החוצה. תומאש סיבוק. צילום: זאב שטרן

"אין ספק שאנחנו צריכים ריענון בחלק ההתקפי עם עוד שחקן או שניים איכותיים, אבל צריך למצוא אותם", אמר מימר. "אם יהיו שחקנים שיתאימו לנו נשחרר אחרים ואם לא אז לא. בכל מקרה ינואר הוא חודש מאוד דינמי, כל הכיוונים נבדקים ואני מאמין שכבר בשבוע הקרוב יהיו התפתחויות".

 

על ההפסד האחרון אמר המאמן: "לא היה משחק טוב שלנו והבעיה הגדולה היא  שגם כשהיינו במומנטום בחצי השני לא הצלחנו להגיע להזדמנויות. שם המשחק הוא כרגיל לייצר מצבים ולנצל אותם".

שרון מימר. צילום זאב שטרן

שרון מימר. צילום זאב שטרן

לקראת פתיחת חלון ההעברות, הציעה הפועל רעננה למכבי טרייד במסגרתו תקבל מכבי את החלוץ ג'ורדן פושה בתמורה לגרגורי טאדה. במכבי אישרו שהצעה כזו אכן התקבלה, אך הוסיפו כי טרם הוחלט האם להיענות אליה בחיוב.

בהגרלת סיבוב ח' בגביע המדינה שנערכה בראשון נקבע כי מכבי תארח את הפועל כפר סבא מצמרת הלאומית. מי שמכיר את היריבה מצוין הוא כמובן מימר, ששיחק שנים ארוכות במועדון הירוק מהשרון ואימן אותו במהלך העונה שעברה. "זה לא דרבי, אבל מפגש נחמד עם האקסית ועם הרבה אנשים טובים עמם עבדתי בעבר", אמר מימר. "אנחנו פייבוריטים אבל בטוח שקל זה לא יהיה".

"ההגרלה לא פשוטה בכלל", הוסיף גורם במועדון. "בגביע כמו בגביע, אין פייבוריטים. ברור שאנחנו קבוצה בכירה שיכולה וצריכה לעבור, אבל כבר ראינו שלגביע חוקים משלו ובמשחק אחד הכל יכול להיות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר