שרון מימר. צילום ניר קידר
שרון מימר. צילום ניר קידר

אליבלטו הברזילאי חתם במכבי, מימר: "בית"ר – לא עוד משחק בשבילי"

החלוץ (25, 1.70 מטרים), ששיחק בליגה הליטאית, יגיע בסוף השבוע לארץ ויחתום רשמית. המאמן מתכונן למפגש עם האקסית: "אם נגיע מוכנים בהחלט יש לנו מה לתת בטדי"

פורסם בתאריך: 28.12.17 12:08

הסנונית הראשונה של חלון ההעברות הגיעה ביום רביעי, כשמכבי הודיעה על רכש חדש לחוליית ההתקפה. ריביירו דנטאס אליבלטו הברזילאי (25, 1.70 מטרים) סיכם את תנאיו עד סוף העונה במועדון, עם אופציה לעונה נוספת. הקשר שיחק בשנתיים וחצי האחרונות בז'לגיריס וילניוס הליטאית, בה כבש 62 שערים ב-97 הופעות. החלוץ יינחת בארץ בסוף השבוע כדי לעבור בדיקות רפואיות.

בשבת (טדי, 20:30) צפוי לשרון מימר מפגש מחודש עם אוהדי בית”ר ירושלים. במציאות של הכדורגל הישראלי, בה מאמן הולך הביתה או מעמדו מתערער תוך סדר גודל של חודש ימים, מי זוכר שמימר הוביל את בית"ר לאירופה אשתקד על חשבונה של מכבי, ואף פתח העונה עם הצהובים את הקמפיין בליגה האירופית לפני הפיטורים המכוערים בגרסה המוכרת של אלי טביב. "ברור שזה לא עוד משחק בשבילי", הודה מימר.

"אין על הקהל של בית"ר, זה משהו מדהים", הוסיף המאמן. "חוויתי שם חוויות שאי אפשר לתאר אותן ואני בטוח שיהיה מאוד מרגש. מקצועית, כל משחק יכול להתפתח לכיוונים שונים. עשינו השבוע מאמץ לתקן את מה שלא היה טוב ואם נגיע מוכנים בהחלט יש לנו מה לתת בטדי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר