ז'והאן מרסיאל, גרגורי טאדה, עודד אלקיים, מנור סולומון ועידן אהדנני. צילום: זאב שטרן

התירוץ החדש: חוסר איזון. הטור של אלמוג אופיר

בכל שבוע יש הסבר חלש ליכולת הירודה, אבל מי בעצם אשם? כולם חושבים שמצפה לנו טיול בגביע, אבל כדאי מאוד להיזהר מהפועל כפר סבא

פורסם בתאריך: 28.12.17 12:21

1. ינואר בפתח, אז מה? במכבי פתח תקוה מחפשים את השחקנים הלא מתאימים ונראה שרוצים לשחרר גם את השחקנים הלא נכונים. כולם מדברים על החלק הקדמי, אבל אני הייתי רץ לחפש בלם, מגן ושוער כי פשוט אי אפשר לחיות עם ההגנה הזו, והיא החוליה החלשה בקבוצה. העיקר שמנסים להיפטר מגרגורי טאדה ויש דיבורים על כל מיני טריידים עם הפועל רעננה. אם רק היו מנסים לשלב את טאדה יחד עם סוטיריס ניניס היו מגלים לפתע שהכל נראה אחרת.

2. כיף עכשיו להיתלות בתירוץ החדש והמקורי של חוסר איזון, אבל מי בעצם גרם לו? איך הגענו למצב שאין שום קשר בין ההגנה, הקישור וההתקפה, אם בכלל אפשר לקרוא לה התקפה. על המגרש יש סלט אחד גדול, שחקנים מאבדים את הסבלנות והביטחון והפגיעה בפן המנטלי תדבר גם בטווח הארוך. בצוות המקצועי כמובן מכסים את העיניים והאוזניים, ממשיכים עם הטאבו בהרכב לשחקנים מסוימים ולא סומכים על אחרים. אל תתפלאו אחר כך שצחי גיגי מקבל גולים שאסור לקבל אפילו בשכונה, עודד אלקיים חלש להחריד ותיק האחריות הקולקטיבית ימשיך ליפול על טוראי מנור סולומון.

3. במשחק האחרון אבי לוזון ישב לבדו בפנים קפואות לאורך 90 דקות. אולי הגיע הזמן שישנה פאזה, יתנהג כג'נטלמן ויפסיק לעשות בכוונה. בגלל משחקי כבוד וצורת ההתנהלות שלו אנחנו מגיעים למצב בו אף שחקן לא רוצה להגיע וחמור יותר – גם אף מאמן בעל שיעור קומה. קבוצות לא משתפות פעולה לא במכירה ולא בהשאלה והתדמית של המועדון רק מדרדרת. אבי, אם טובת המועדון מעל הכל מבחינתך, קח אוויר, ספור עד עשר ותזכור שלא ייתכן שכולם תמיד טועים ורק אחד צודק.

4. יש כאלה שחושבים שקיבלנו הגרלה נוחה בגביע. קל להגיד שחובה לעבור קבוצה מהלאומית גם אם היא מוליכה את הטבלה, אבל אסור לשכוח שכפר סבא תגיע במומנטום מצוין והתלהבות שיא, בעוד מכבי עם הראש באדמה וסף שבירה שנמוך יותר מים המלח. אני מאוד מקווה ששרון מימר יעשה קצת סדר בבלגן, השחקנים יתעלו והקבוצה תמשיך לשלב הבא. כמו שזה נראה כרגע, הבדלי הרמות לכאורה פשוט לא קיימים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר