אוהדי הפועל בטדי

השופט, המאמן והאוהדים: שלוש הערות על הפועל

המשחק בטדי: הפועל נתנה, השופט עזר לקטמון לקחת. הפורום: צריך לנהל את המחלוקות בדרך אחרת

פורסם בתאריך: 30.12.17 11:23

1 לא ברור איך איגוד השופטים בוחר אותם

יש לא מעט דברים הזויים בליגה הלאומית שלצערנו, כאוהדי הפועל פתח תקוה אנחנו מכירים אותה מעולה. אחד הדברים המרכזיים הוא השופטים וההחלטות שלהם. הנה, אתמול בטדי, דקה 93: שחקן בשם מיקו ממן, שחוץ מיונתן כהן אף אחד לא באמת מדבר עליו, צולל בפינת הרחבה. שופט בשם אוהד אסולין, שכ-85 דקות קודם לכן הסתפק בצהוב לשחקן הגנה של קטמון במהלך שהיה שווה אדום ברור, שורק לפנדל שלא היה לזכות קטמון וגוזל מהפועל ניצחון חשוב.

אסולין לא לבד. זה לא שרמת השיפוט של גרינפלד, ריינשרייבר, חכמון וחבריהם מדהימה, אבל מה שקורה בליגה הלאומית במשחקים רבים הוא פשוט בלתי נתפס ושווה טיפול שורש.

שחקני הפועל חוגגים את השער של צרויה בטדי

שחקני הפועל חוגגים את השער של צרויה בטדי

 

2 טקטיקה בעייתית, חילופים מזיקים

בשורה התחתונה ומבחינה מעשית ללא הנפילה של הממן הזה וללא השריקה ההזוייה של אסולין הפועל פתח תקוה הייתה חוזרת עם ניצחון מטדי וומסיימת את המחזור הזה קרובה לצמרת. אבל גם לטקטיקה ההגנתית מידי ולחילופים המוזרים של דני גולןהיה חלק בכך. אפשר לשחק נסוג ולצאת מידי פעם להתקפות או יותר נכון מקבצים של כמה התקפות מידי פעם. נגד הפועל תל אביב הפועל עשתה את זה טוב. אבל גם כשעושים הגנה, רצוי לא לשחק הגנה נסוגה מידי. כלומר לא רחבת ה-16. וכיוצאים להתקפה צריך להישאר וללחוץ מידי פעם.

ובעניין החילופים: אור ברוך בכושר נוראי השנה. זה לא השחקן שצריך להיכנס במאני טיים. גל צרויה מנגד, בכושר הכי טוב ונותן עבודה מדהימה על המגרש. וכן, אני יודע שלפעמים קבלת ההחלטות שלו לא טובה, אבל עדיין הסך הכל שלו טוב מאוד.

ברנקו מיכאילוביץ היה רע מאוד אתמול אבל עדיין עשה עבודה מדהימה לאורך הקו ונע קדימה ואחורה כל המשחק. וואהיב חביבאללה ראוי להרבה יותר דקות, בטח בכושרו הנוכחי. טקטית הפועל הייתה רעמה מאוד אתמול, ירדה יותר מידי אחורה, יצאה מעט מידי קדימה,וגם חלק מהחילופים של גולן הזיקו יותר מאש הועילו.

השורה התחתונה של המשחק אתמול: הפועל פתח תקוה נתנה, אוהד אסולין עזר לקטמון לקחת.

3  אוהדים, בואו נישאר מאוחדים

בקבוצת הפייסבוק של האוהדים מתנהל ויכוח קבוע בין אלו שחושבים שצריך להחרים את המשחקים כאמצעי לחץ על דורון גלנט להגיע להסכם עם הכחולה, לבין אלו שלא מסכימים עם הגישה הזו. אז הנה, קודם כל, העמדה האישית שלי: אני חבר בכחולה (לא מזמן חידשתי את החברות לשנה נוספת). אני חושב שהניהול של גלנט רע. אני חושב שהכחולה היא הסיכוי היחיד של הפועל פתח תקוה לעתיד טוב. אני חושב שכל אוהד צריך להיות חבר בכחולה. אני חש כמו רבים שגלנט מורח את המשא ומתן הזה.

אבל אני הולך למשחקים. לכל משחק. ומעודד את הקבוצה. אני חושב שצריך לפעול בכל דרך חוקית כדי להביא לכך שהכחולה תיכנס לניהול הקבוצה, לבד או בשותפות עם גלנט. אני חושב שגל חצור צריך להיות באמת חלק מהלחץ שיביא להסכם עם הכחולה. אבל אני לא חושב שצריך להשאיר את היציעים ריקים.

אז יש כאן שתי דיעות בקרב האוהדים. שלא יהיה לאף אחד ספק: אלו וגם אלו באים מתוך אהבה לקבוצה ודאגה לעתידה. למרות זאת, יש פוסטים שמנוסחים באופן שיש בו התנשאות וזלזול כלפי בעלי הדיעה המנוגדת. זה גורם להתלהטות יצרים מיותרת ומזיקה בפורום. אז בואו לא נשכח את מי עשויים לשרת העימותים האלו בין האוהדים, מי יכול להגיד בשלב מסויים משפט כמו 'אפילו בין האוהדים אין הסכמה'. בוא נמשיך לכבד אחד השני, ננהל מחלוקות בדרך מכבדת ומכובדת, ולא נשכח שלכולנו מטרה אחת: הפועל פתח תקוה טובה יותר, בריאה יותר ועם עתיד הרבה יותר מעבר לעוד שבוע או חודש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מוטי

    אותה טקטיקה כושלת, נוסתה לראשונה ע"י גולן במשחק נגד הרצליה הוא החזיר אותם למשחק צמצמו ל 1:2 ולא היו רחוקים מלהשוות. אתמול כבר נגמר המזל לדני, מצבה של קטמון היה על הפנים והוא התחיל בסדרת החילופים הנסוגה שלו, שמזמינה הגבהת כדורים לרחבה.
    הוא צריך להשאיר 3 שחקנים קרוב לקו האמצע שימנעו הגבהות קלות. אבל הוא "גאון" כמו שקורצקי היה "גאון" לפני 4 שנים וירדנו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בתור אוהד קטמון – לא הגיע לכם לנצח. שיחקנו הרבה יותר טוב וגם הפנדל של פתח תקווה (כפי שניתן לראות בשידור) לא היה 100%. מה גם שהייתה תפיסה ברורה של מיקו ממן ברחבה ואם לא התפיסה אז יש מצב שהוא בועט למסגרת. אני מסכים איתך על רמת השופטים בליגה הלאומית אבל הפועל פתח תקווה – שהיא מועדון ענק (!) עם מסורת אדירה (!) ואוהדים מעוררי השראה (!!) – לא יכולה לבוא לטדי ולהסתגר. תיקו משקף טוב מאד את המשחק.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר