מנור סולומון מול אנטואן קונטה. צילום: ניר קידר

בדרך למטה: מכבי הפסידה 1:0 לבית"ר ירושלים

הקבוצה של שרון מימר נראתה לא רע בטדי, אך הרבתה להחמיץ וטעות של צחי גיגי סידרה לירושלמים ניצחון. משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון למכבי

פורסם בתאריך: 30.12.17 22:35

מצבה של מכבי הולך ומחמיר. למרות יכולת לא רעה באחד ממשחקי החוץ הקשים ביותר שיש בליגת העל, רשמו השחקנים של שרון מימר משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, עם הפסד 1:0 לבית"ר ירושלים בטדי. בעקבות ההפסד נותרה מכבי עם 16 נקודות אחרי 16 מחזורים, כאשר ניצחון של אשדוד על קרית שמונה יקרב את מכבי מרחק חמש נקודות מהקו האדום.

יניב בריק היה האיש המסוכן במכבי, כשהגיע לשני מצבים קורצים מול בוריס קליימן אך בעט ליד הקורה. בדקה ה-68 הגיע השער שהכריע את המשחק. אנטואן קונטה העביר כדור רוחב די פשוט לרחבה, אך צחי גיגי השמיט והמחליף יעקב בריהון היה שם בשביל לכבוש. ז'והאן מרסיאל היה קרוב להשוות חמש דקות מאוחר יותר, וזז'ארז'יניו הורחק בדקה ה-88, אך בסיום הנקודות נשארו בטדי.

"תסכול גדול", תיאר מימר את התחושות בסיום. "בית"ר הבקיעו ממתנה שלנו. זה סיכום העונה שלנו עד עכשיו, להיות טובים, להיות ליד ותמיד לתת את המתנות ששולחות אותנו הביתה מתוסכלים ומאוכזבים. זה המצב וננסה לשפר אותו. לקראת חודש ינואר נצטרך סקוררים. הגענו למספיק מצבים כדי לכבוש, לצערי אין לנו את האנשים עם השקט ליד השער".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר