אבי לוזון מאחורי שרון מימר במשחק הגביע מול הפועל כפר סבא

מכבי הודחה מהגביע, שרון מימר עלול לסיים את תפקידו

אבי לוזון עמד דקות ארוכות ליד הספסל בזמן שעשרות אוהדים גידפו את המאמן נוכח החלפתו של מנור סולומון. על המגרש, פירס וצעירי החטיאו בדו קרב בתום 120 דקות מאופסות ושלחו את הפועל כפר סבא לשלב הבא

פורסם בתאריך: 5.1.18 17:22

ככל שעוברים השבועות, כבר אפשר לקבוע בוודאות שזו פשוט לא העונה של מכבי פתח תקוה. אם לא די במצבה ההולך ומסתבך בליגה, הקבוצה של שרון מימר הודחה היום (שישי) בסיבוב ח' של גביע המדינה אחרי הפסד 4:2 בתום דו קרב פנדלים להפועל כפר סבא, אחרי 0:0 בתום 120 דקות. חלקים גדולים מהמשחק התנהלו תחת גשם שוטף, דבר שהקשה על הקבוצות לפתח משחק ראוי.

על המגרש כאמור היכולת לא התעלתה לרמה גבוהה, כאשר יובל אבידור יכול היה להעלות את מכבי ליתרון בדקה ה-15, אך החמיץ מזווית קשה מול שער ריק. עומר דנינו, שהחליף את תומאש סיבוק במחצית השנייה, נפצע בעצמו והוחלף.

מכבי מול הפועל כפר סבא בגביע

מירב תשומת הלב, במיוחד מאמצע המחצית השנייה, הופנתה לעבר היציע, שם עשרות אוהדי מכבי ירדו לעבר הספסל, גידפו את מימר וקראו לו להתפטר. הקריאות התעצמו נוכח החילוף בדקה ה-76, בו הוחלף מנור סולומון בשלומי ארבייטמן. על יד הספסל עמד במשך דקות ארוכות אבי לוזון, שאף ניהל דו שיח עם האוהדים שקראו למאמן להתפטר.

נוכח התוצאות האחרונות מעמדו של מימר בקבוצה מעורער, והוא עלול לסיים את תפקידו כבר בימים הקרובים. משחקה הבא של מכבי יהיה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל, ביום שלישי (19:00, המושבה) מול קרית שמונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מוישה

    החליפו את הטאלנט כי פחדו שיפצע וכל הכסף של מנצסטר סיטי ילך לטמיון.
    מה לא טוב בזה?

  2. יעקעה משה

    רק לא לוזון עדיף שכל המשפחה תגיד שלום אני מעדיף שמכבי אבשלום פתח תקוה תהיה כמו מכבי יפו או ביתר תל אביב

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר