יעקב לוזון. צילום: זאב שטרן

יעקב לוזון יורה: "לא מאמין שמימר יחזיק מעמד במכבי יותר משבוע"

אחיהם של אבי ועמוס לא אוהב, בלשון המעטה, את היכולת בשבועות האחרונים: "גם האחיין שלי הלך הביתה בגלל חוסר הצלחה, כרגע אנחנו מציגים את הכדורגל הגרוע בארץ". מימר: "אם הייתי חושב שאין לי שליטה על הקבוצה כבר הייתי הולך מזמן"

פורסם בתאריך: 8.1.18 11:47

את מה שהתרחש באצטדיון המושבה בדקה ה-75 של משחק הגביע בין מכבי להפועל כפר סבא ביום שישי לא ישכחו במכבי עוד זמן רב. שלומי ארבייטמן התייצב בעמדת החילופים, אך כשהונף השלט שבישר כי מנור סולומון הוא זה שיפנה את מקומו, אחזה היסטריה ביציע המקומיים. האוהדים התנפלו על המאמן שרון מימר וקראו לפיטוריו והגדיל לעשות יעקב לוזון, אחיהם של אבי ועמוס, כשירד לאזור הספסל וצרח לעבר המאמן: "יא טמבל, תכניס כבר חלוצים". "נכון שארבייטמן חלוץ, אבל צריך היה להוסיף כוח להתקפה כדי להגיע לשער", אמר יעקב לוזון בשיחה עם "ספורט מלאבס". "בגביע צריך לנצח, לא לשחק הגנה ואף אחד ביציע לא האמין שזה יהיה החילוף".

בעקבות ההדחה מגביע המדינה על ידי מוליכת הלאומית התערער מאוד מעמדו של מימר, אם כי היו"ר שינו זוארץ התבטא כי "הדבר האחרון שאני רוצה הוא להחליף מאמן", בעוד היו"ר אבי לוזון אמר בשיחות סגורות כי שלושה מאמנים בעונה הם מתכון לכישלון. אותו לוזון נצפה בשלב מוקדם יותר מתקרב אל הספסל וצועק הוראות בכיוונו של המאמן.

שרון מימר. צילום זאב שטרן

שרון מימר. צילום זאב שטרן

"הכעס של הקהל מובן", אמר מימר, שהכחיש כי קיבל הוראות מאבי לוזון. "הייתי מרוכז כל כולי במשחק, אבי לא דיבר איתי ולא שמעתי שום הוראה". על המשך דרכו אמר המאמן: "ברור שאני מאוכזב מהמצב ורוצה להשיג יותר, אבל מפה ועד להישבר המרחק גדול מאוד. אם הייתי חושב שאין לי שליטה על הקבוצה או שאני לא מסוגל לעשות יותר כבר הייתי הולך מזמן".

"אני לא מאמין שמימר יחזיק כאן מעמד יותר משבוע", אמר מנגד יעקב לוזון. "כאוהד מכבי, לא משנה לי איך קוראים למאמן, אם זה מימר או שמימר, בכדורגל הכל מתחיל ונגמר בתוצאות ואם אין תוצאות הולכים הביתה. גם האחיין שלי הלך הביתה בגלל חוסר הצלחה. אנחנו כרגע הקבוצה שמציגה את הכדורגל הכי גרוע בארץ, כולל אלה שנמצאות אחרינו בטבלה. האמת שאוהדי כפר סבא שראו שאני עצבני, אמרו לי שחבל על העצבים שלי והוסיפו שאם הייתי שואל אותם מראש, הם היו מספרים לי שמימר יודע לשחק רק עד האמצע. אחר כך כבר אין לו מושג מה לעשות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר