דורון גלנט. צילום זאב שטרן
דורון גלנט. צילום זאב שטרן

שחרר את הקבוצה מהניהול הגרוע שלך, מר גלנט

הפועל תשלים עונה שלישית ברצף בליגה הלאומית וסביר להניח שתהיה גם רביעית. המשותף לשלושת העונות האלה: ניהול וקבלת החלטות גרועים של דורון גלנט

פורסם בתאריך: 10.1.18 22:24

הפועל תשלים עונה שלישית רצופה בליגה הלאומית, וסביר להניח שתהיה גם רביעית. המשותף לשלוש העונות האלה: דורון גלנט. הניהול של דורון גלנט. קבלת ההחלטות של דורון גלנט.

דורון גלנט מקבע את הפועל פתח תקוה כקבוצת ליגה לאומית טיפוסית ואפילו לא קבוצתך צמרת. נכון לעכשיו הפועל קרובה יותר לפלייאוף התחתון מאשר למאבק על העלייה לליגת העל. הפועל כפר סבא והפועל תל אביב, ברחו קצת, מאחוריהן קטמון ואחי נצרת. וכמו בעונה שעברה, שחקני הפועל פתח תקוה כנראה ירקדו בחדר ההלבשה לאחר משחק גורלי בו יבטיחו לעצמם פלייאוף עליון. בליגה הלאומית.

הניהול של דורון גלנט גרוע. קבלת ההחלטות גרועה. בעיקר בכל מה שנוגע למינויי מאמנים. אני גם לא סומך עליו בנושא של איתנות כלכלית ללא גרעונות, אבל זו התחושה שלי, אין לי נתונים.

כל עונה בה הפועל פתח תקוה נשארת בליגה הלאומית גורמת לה נזק. היא מקבעת אותה בבינוניות. היא הופכת אותה לפחות ופחות אטרקטיבית עבור הורים וילדים. גדל דור שלם שמכיר את הפועל כקבוצת ליגה לאומית.

גלנט, עם כל האמפתיה לרצון הטוב שלו, שגם היא כבר הולכת ונגמרת, הוא מנהל רע בעיני. הוא צריך לשחרר את הפועל פתח תקוה מהניהול שלו. מקבלת ההחלטות הגרועה שלו. לו היה מכיר בכך, שהוא לא ממש מצטיין בתחום הזה של ניהול קבוצת כדורגל, וממנה מנכ"ל רציני, מילא. אבל זה לא קורה.

מצד אחד, הפועל הולכת ודועכת תחת ניהולו של גלנט. מצד שני התחושה שלי היא שהמו"מ עם הכחולה נמרח ללא תכלית, ואני לא בטוח שהוא באמת רוצה להכניס את עמותת האוהדים לניהול. לפי מה שהבנתי, כבר זמן רב, רב מידי, מחכים לכל מיני מסמכים שהבטיח מר גלנט להמציא. לי זה לא נראה כאילו כוונותיו רציניות. ואני מנסה ומנסה אבל לא מבין למה. הרי הוא נכשל וממשיך להיכשל. אולי הוא מאמין שיבוא איזה טייקון וישלם הרבה כסף על הקבוצה? לא יודע. אולי הוא התאהב בפוזיציה הזו של להיות בעלים של קבוצת כדורגל? אולי הוא באמת מאמין שבסוף הוא יצליח עם הפועל? די, הגיע הזמן שיהיה ריאלי, לא רואה אותו מצליח, זה גדול עליו.

 

הפועל כפר סבא הייתה הרבה יותר טובה מהפועל פתח תקוה. כפר סבא הוכיחה איך נראית קבוצה מאומנת. הפועל עם דני גולן היא לא קבוצה מאומנת. גם עם אורן קריספין היא לא הייתה כזו. גם לא עם אסף נמני, גם לא עם גיא צרפתי.

אבל הפועל הייתה קבוצה מאומנת עם מנחם קורצקי ועם ירון הוכנבוים. משניהם דאג גלנט להיפרד.

די, הגיע הזמן לפרידה בין גלנט להפועל פתח תקוה. הסיפור הזה עושה להפועל פתח תקוה רק רע. שחרר את הקבוצה מהניהול שלך מר גלנט.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כתבה אמיתית וצודקת. מר גלנט שחרר את הפועל פ"ת. מיניהול כושל אתה רע לקבוצה.

  2. יחיאל תרם. כחול ויסוקר 51 שנה

    גלנט.אים אתה מכבד את האוהדים.והמועדון.כבר בבוקר זעזוע דחוף ביותר.זה אומר החלפת חצי קבוצה ומהר.כי ליגה א'.קורצת לנו.שאלה אישית אתה נהנה מהעבודה שלך בקבוצה.???אים כן אז אתה מזוכיסט…בהיזדמנות זוא.תודה רובי.תודה קולני.על הלחימה…

  3. יחיאל.כחול( מזועזע.)52 שנה

    אוהדים יקרים.תבינו ותשכילו.כבר. שנים שרשיי המועדון.לא רוצים לעלות ליגה.חבל על הבריאות של כולנו.משחקים לנו ברגשות.ולמזוכיסתים לא איכפת.אני ממליץ באופן חוקי.ליבדוק מהשורש מה מסריח במועדון.ולקחת יוזמה.לקחת את המועדון ליידים נאמנות.ליפני שהמועדון יעלם.וחבל.בהצלחה לעוסקים במלאכה

  4. לא אוהד מכבי

    הפועל? איזו בדיחה עצובה.. נוער? ליגה שניה.. העיקר שאתם מכירים את כל המגרשים בארץ..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר