הפועל פתח תקוה נגד הפועל מרמורק
הפועל פתח תקוה נגד הפועל מרמורק

מתרסקת: הפועל הפסידה 2:1 להפועל מרמורק

למרות שער מוקדם של גל צרויה, המקומיים הפכו וקירבו את דני גולן ושחקניו מרחק שבע נקודות מהקו האדום. דניאל כהן נפצע ופונה לבית החולים

פורסם בתאריך: 15.1.18 21:56

הסיוט של אוהדי הפועל, שנקרא גם עונת 2017/18, סיפק הערב (שני) רגע שפל נוסף בדרך לאחת העונות הגרועות בתולדות המועדון, אם לא הגרועה שבהן. למרות שער יתרון מוקדם, קבוצת התחתית הצנועה של הפועל מרמורק הצליחה להשלים מהפך ביתי בדרך ל-1:2 על הקבוצה החלשה של דני גולן.

בדקה הרביעית גל צרויה כבש את שערו השביעי העונה לאחר שניצל ערבוביה בעקבות כדור קרן של הפועל. שלא כהרגלה, הפועל המשיכה להגיע להזדמנויות גם כשהובילה, ונס זמיר וברנקו מיכאילוביץ' היו קרובים לכבוש. בדקה ה-20 זמיר נפצע והוחלף דווקא על ידי דניאל כהן, ששיחק כמגן ימני בעוד שחיים איצרין עבר לשחק בקישור. דווקא אחרי שליטה של הכחולים, ניקולאי דיאוליגרוב ניצל הרחקה לא טובה של איציק כהן בשביל לבעוט כדור חזק לרשת של לבקוביץ'.

במחצית השנייה הפועל חזרה להציג את המשחק החלש והמפוזר שלה, כאשר בדקה ה-62 עידן שריקי ניצל טעות נוספת בהגנה כדי להכניע את לבקוביץ' מ-17 מטרים. החילופים שערך דני גולן, בדמות הכנסתם של וואהיב חביבאללה (במקומו של דניאל כהן שנפצע ופונה לבית החולים) ואיתי לוי הצעירים לא עשו את השינוי, בעוד שאדריאן רוצ'ט וברנקו מיכאילוביץ' המשיכו להיראות רע ולא להצדיק את הקרדיט שהם מקבלים בהרכב.

בעקבות ההפסד הפועל התקרבה מרחק של שבע נקודות מהקו האדום, כאשר הפער מהמקום השמיני המוביל לפלייאוף העליון עומד על שתי נקודות. אם אתם עוד מתעניינים לגבי המרחק מהמקום השני, אז הוא עומד כעת על 11 נקודות. ביום שני הבא תארח הפועל את הפועל רמת השרון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם. כחול ויסוקר 51 שנה

    הפועל מרוסקת כבר שנים.אף אחד לא קם ליבדוק מה קורה במועדון.ממש היתעללות.באוהדים ובכדורגל בארץ .ריסקו אותנו לאור היום כול מיניי גורמים שניהלו את המועדדון.ועדיין על ידיי שליחים מפוררים אותו.אני מבקש מהשרה ג"ב.מירי רגב ליבדוק מה קורה בהפועל פ"ת.וניהול הכדורגל בארץ.האים זה ספורט או.הימורים או הכשלת הקבוצה בכוונה תחילה.תודה מירי…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר