היציע הדליל בראש הזהב מול רמת השרון
היציע הדליל בראש הזהב מול רמת השרון

לעיניי 150 צופים בלבד: הפועל ניצחה 0:1 את רמת השרון

למרות שיא שלילי בכמות הצופים למשחקי בית, הכחולים חזרו לנצח בזכות שער נאה של גל צרויה. הקבוצה של דני גולן עלתה למקום השמיני

פורסם בתאריך: 22.1.18 21:23

לאורך העונה קולות רבים בקרב אוהדי הפועל קראו להחרים את משחקי הקבוצה. אמנם באופן רשמי צעד כזה עדיין לא ננקט על ידי שום גוף אוהדים, אך בפועל ככל שעוברים השבועות נראה שהאוהדים הכחולים פשוט החליטו לוותר על הגעה למשחקי הקבוצה, לפחות כל עוד היא במתכונתה הנוכחית.

150 צופים בלבד הגיעו הערב (שני) ליציעי ראש הזהב, ואמנם ראו את הקבוצה שלהם קוטעת את רצף שני ההפסדים הרצופים עם ניצחון 0:1 על רמת השרון, אך שמחה גדולה ממש לא הייתה שם. כשהליגה רק באמצע הדרך, האווירה במשחק, שהזכירה יותר משחק אימון או התמודדות בגביע הטוטו, לא השאירה הרבה תקוות להמשך העונה.

הפועל נגד רמת השרון

הפועל נגד רמת השרון

בדקה ה-10 אחד השחקנים הבודדים העונה שמספק את הסחורה, גל צרויה, הקשית כדור נהדר מ-25 מטרים מעל שוער האורחת צליל חתוכה והעלה את הפועל ליתרון. המשך המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, כאשר צרויה היה קרוב להכפיל בדקה ה-69 אך בעט לגופו של חתוכה. עמוק בתוך תוספת הזמן רמת השרון כבשה שער חוקי, אך השופט נאאל עודה הציל את הפועל מאובדן שתי נקודות כשהחליט שלא לאשר את השער.

בעקבות הניצחון עלתה הפועל ל-27 נקודות במקום השמיני, מרחק תשע נקודות מהשנייה הפועל כפר סבא. ביום שישי יתארחו הכחולים אצל הפועל נצרת עילית והאקס ירון הוכנבוים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר